موافقت با عرضه تراکتور در بورس کالا

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: در راستای شفاف سازی عرضه و تقاضای تراکتورهای تولیدی در این گروه صنعتی، درخواست فروش این محصول در بورس ارائه و با آن موافقت شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مصطفی وحیدزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از نزدیک به یک سال رایزنی و مذاکرات لازم در مورد ضرورت این امر با ذینفعان و همچنین ارائه مدارک و مستندات لازم، هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار با عرضه تراکتور در بورس کالا موافقت کرد.

بیشتر بخوانید:

۲ تصمیم سازمان بورس برای افزایش انگیزه سهامداران

وی تاکید کرد: تراکتورسازی آمادگی دارد براساس سیاست ها و برنامه های تولیدی خود برخی از انواع تراکتورهای تولیدی را جهت ارائه به کشاورزان از طریق سامانه بورس عرضه کند.

وحیدزاده با اشاره به ضرورت دسترسی تمامی کشاورزان به تراکتور و تلاش هایی که مجموعه تحت مدیریتش برای محقق شدن این اصل انجام می دهند، عنوان کرد: با عرضه این وسیله اولویت دار کشاورزی در بورس، کشاورزان می توانند با امکانات و فضایی زیرساختی که در کشور وجود دارد از طریق این سیستم نیز نسبت به تامین تراکتور مورد نیاز خود اقدام کنند.

تراکتورسازی ایران هم اکنون با ۱۲ شرکت اقماری که هشت شرکت در تبریز، ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرزهای ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار کشور است که در حال حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین می کند و بالغ بر ۴۱ میلیون دلار ارز آوری طی سال گذشته از محل صادرات انواع تراکتور، موتور و قطعات ریخته برای کشور داشته است.

کد خبر: 1210602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =