آمریکا از کشتن فلسطینی‌ها ۳۲ میلیارد دلار سود کرد!

رئیس جمهور ونزوئلا، جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را یک جنگ تجاری خونین و شیطانی توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، امروز سه‌شنبه فاش کرد که شرکت‌های بزرگ تسلیحاتی به‌ویژه آمریکایی‌ها در طی دو ماه ۳۲ میلیارد دلار تسلیحات به قیمت خون کودکان، زنان و سالمندان فلسطینی فروختند. او تاکید کرد این توحش است.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به شمال و جنوب نوار غزه

براساس گزارش المیادین، مادورو در یک مصاحبه تلویزیونی که امروز منتشر شد گفت: جنگ در نوار غزه یک جنگ تجاری خونین و شیطانی است که تاریخ هرگز شاهد چنین جنگی نبوده است. جنایت‌ها و نسل کشی‌های اسرائیل (علیه غزه) ما را به یاد شنیع‌ترین جنایات آدولف هیتلر (رهبر نازی‌ها) می‌اندازد.

او افزود: ما به صحبت درباره جنایات اسرائیل ادامه خواهیم داد، ما هرگز سکوت نخواهیم کرد و نمی‌توانیم در مقابل جنایات این وحشی‌گری سکوت کنیم.

رئیس‌جمهور ونزوئلا گفت که جنایات اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینی‌ها فراتر از هولوکاست است، جایی که میلیون‌ها یهودی در اردوگاه‌های کار اجباری در آلمان نازی نابود شدند.

کشورهای آمریکای لاتین از جمله ونزوئلا، کوبا، بولیوی، شیلی و کلمبیا پیشتر تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را که منجر به شهادت بیش از ۱۸۰۰۰ نفر شده است، محکوم کرده بودند.

چند هفته پیش، ونزوئلا از جامعه جهانی خواست فورا وارد عمل شود و نسل کشی این رژیم علیه فلسطینیان را متوقف کند. کاراکاس تاکید کرد که این جنایات با تمام قوانین و هنجارهای بین المللی در تضاد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =