اقتدار ارتش در حوزه پهپادی

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ارتش از تنوع پهپادی ارتش در تایپ‌های پروازی و ماموریتی مختلف خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرتیپ محمدداود صارمی معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ارتش با اشاره به الحاق سامانه‌های پدافندی رسول به نیروی پدافند هوایی، اظهار داشت: تجهیز حداکثری ارتش جمهوری اسلامی به سامانه‌های پهپادی از دیرباز در دستور کار قرار گرفته و امروز شاهد تبلور عینی اقتدار هوایی ارتش در حوزه پهپادی در تایپ‌های پروازی و ماموریتی متنوع هستیم.

بیشتر بخوانید:

پهپاد جدید ارتش به‌زودی رونمایی خواهد شد

وی با اشاره به اهمیت الحاق سامانه‌های پدافندی رسول به نیروی پدافند هوایی، گفت: این سامانه که از قابلیت‌های رزمی و عملیاتی قابل توجهی برخوردار است، لایه‌های پدافندی ارتش را در مقابله با تهدیدات هواپایه مستحکم‌تر و نفوذناپذیر از گذشته می‌کند.

سرتیپ صارمی توانمندی ارتش را در حوزه به کارگیری سامانه‌های پهپادی را گسترده عنوان کرد و افزود: قطعا عملکرد پهپادهای پدافندی برای نیروهای مسلح با کاهش هزینه و بازدهی قابل توجه همراه خواهد بود.

وی سامانه پدافندی رسول را برگ زرینی در افتخارات صنعت دفاعی کشور عنوان کرد و این نقطه آغازین را بسترساز پیشرفت‌های گسترده در حوزه حراست از آسمان کشور بیان داشت.

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ارتش در پایان از حمایت های بی دریغ فرماندهی و هیئت رئیسه ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایجاد ظرفیت‌های لازم جهت ساخت و تولید انواع سامانه‌ها و پرنده‌های هدایت پذیر بدون سرنشین در طیف های پروازی مختلف تشکر و قدردانی کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1210743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =