برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از معاونان و مدیران سازمان مرکزی، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

راه‌اندازی پویش «این الفاطمیون» توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

این مراسم و همچنین برپایی موکب پذیرایی و دسته عزاداری و سینه زنی به همت هیئت متوسلین حضرت جوادالائمه (ع) مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

اعضای هیئت متوسلین حضرت جوادالائمه (ع) دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر شرکت کنندگان با راه‌اندازی دسته عزاداری، از مقابل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به سمت میدان ساعت واحد علوم و تحقیقات حرکت کردند و سپس به اقامه نماز ظهر و عصر به صورت جماعت پرداختند.

دکتر امیر یعقوبی معاون حفاظت، پیشگیری و ایمنی مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص هدف از برگزاری مراسم ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: این مراسم برای مقابله با معاندین اسلام که تلاش دارند ایام فاطمیه را بی اهمیت جلوه دهند، برگزار شد.

وی تأکید کرد: احیای ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) وظیفه اصلی محبین حضرت زهرا (س) است.

لازم به ذکر است عزاداران دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم، با الصاق چفیه و سربند یازهرا (س) یاد شهدای مظلوم غزه را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =