استقلال انگیزه بسیار زیادی برای بُرد دارد / پرسپولیس دنبال جبران

پیشکسوت فوتبال گفت: استقلال انگیزه بسیار زیادی برای پیروزی در دربی دارد و پرسپولیس به دنبال جبران حذف در لیگ قهرمانان آسیا است.

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال و پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکا نیوز درباره بازی استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: بازی فردا بسیار بازی حساسی است، استقلال با وجود کسب دو مساوی در دو بازی قبلی انگیزه بسیار زیادی برای کسب برد در بازی فردا دارد، از طرف دیگر پرسپولیس بعد از حذف در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جبران است و باید دربی را ببرد.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرمربی پرسپولیس به رفتار زشت استقلالی‌ها در فینال جام حذفی

وی در مورد شرایط استقلال پیش از دربی پایتخت اضافه کرد: جواد نکونام از زمانی که تیم را تحویل گرفته است بسیار خوب عمل کرده است، استقلال توانسته در هفته های اخیر بازی های چشم نوازی را به نمایش بگذارد و قطعا شانس اول پیروزی در دربی خواهد بود.

نوری در رابطه با وضعیت پرسپولیس بعد از پیروزی در مقابل هوادار ادامه داد: پرسپولیس با وجود برد در مقابل هوادار بازی تماشاگر پسندی را انجام نداد و از لحاظ تیمی کمی نا آماده به نظر می رسد اما قطعا آنها برای برد به زمین خواهند آمد و همین موضوع باعث می شود احتمالا دربی جذابی را در پیش داشته باشیم.

بازیکن اسبق استقلال درباره وجود وی ای آر در بازی دربی گفت: این موضوع بسیار می تواند به سطح کیفی دربی کمک کند، در این سالها حق استقلال در دربی بسیار تضییع شد ولی حالا وجود وی ای آر می تواند برای قضاوت بهتر به موعود بنیادی فر و تیم داوری کمک کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =