نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن و عترت واحد بجنورد معرفی شدند

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خراسان شمالی از معرفی منتخبان بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری بخش شفاهی قرآن و عترت واحد بجنورد خبر داد.

حجت الاسلام احمد ربانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز اظهار کرد: بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش شفاهی با حضور اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی در ۵ رشته حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و مداحی و در دو بخش جداگانه خواهران و برادران برگزار شد که با ارزیابی داوران و استادان استانی، ۱۸ نفر به‌عنوان منتخبان این دوره از مسابقات معرفی شدند.

حجت الاسلام ربانی ادامه داد: این مسابقات در سه سطح مقدماتی، استانی و کشوری است که نفرات برتر بخش مقدماتی واحدهای دانشگاهی برای مرحله استانی معرفی شده و پس از رقابت، نفرات منتخب مرحله استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خراسان شمالی با اعلام نفرات برتر در بخش استادان گفت: در بخش استادان در در رشته قرائت تحقیق ابوطالب نیساری مقام دوم، قرائت تحقیق مجید رمضانی کاوانلو، محمد نصیری و مهدی سعادی به ترتیب مقام اول تا سوم و در بخش استادان خواهر اعظم رحیمی در رشته قرائت ترتیل مقام سوم را کسب کردند.

وی اظهار کرد: در بخش کارکنان نیز علی اوسط نامور و محمد الهی در قرائت تحقیق، در رشته قرائت ترتیل بخش خواهران فاطمه عبدالهی و در بخش اذان نیز علی محمد فاضل پور به‌عنوان نفرات برتر در دو بخش کارکنان خواهر و برادر معرفی شدند.

حجت الاسلام ربانی خاطرنشان کرد: حمید ساعدی، محمود کیان منش در بخش دانشجویی رشته قرائت ترتیل به ترتیب حائز مقام‌های اول و دوم شدند.

وی اظهار کرد: زهرا نوررسته، فاطمه رحیمی و نسترن قلی زاده در رشته قرائت تحقیق، مبینا خراسانی حفظ پنج جزء، آمنه فخرایی در بخش حفظ ۱۰ جز و حمیده شادمهر در رشته مداحی به‌عنوان نفرات منتخب بخش دانشجویی خواهران شناخته شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1211442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =