سردار صفوی: مدعیان دروغین حقوق بشر مانند آمریکا در جنگ غزه رسوا شدند

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جنگ غزه مدعیان دروغین حقوق بشر مانند آمریکا را رسوا کرد و نشان داد که آنها در مقابل جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی چشم بینا و گوش شنوا ندارند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در همایش نقش بسیج و قدرت دریایی در دفاع مقدس که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: از فرمان مقام معظم رهبری برای راه اندازی نهضت خاطره‌گویی ۷ سال می گذرد و امروز در هشتمین همایش میزبان شما عزیزان و یادگاران دفاع مقدس هستیم.

بیشتر بخوانید:

سردار صفوی: گروه‌های مقاومت سبب کاهش نیروهای آمریکایی شده‌اند

وی ادامه داد: هدف ما ساختن نسل جوان است زیرا ۵۲ درصد جمعیت ما زیر ۴۰ سال است که جنگ و انقلاب را ندیده‌اند و ما با این نهضت خاطره گویی می‌خواهیم تجارب گرانقدر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی که هر دو رویداد تاریخی و بی نظیر هستند را به جوانان انتقال دهیم.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با ذکر ویژگی‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی را با سایر انقلاب ها مقایسه کنید؛ انقلاب ما بی نظیر بود و رهبری امام خمینی در دفاع مقدس نیز بی نظیر است ایشان چون تهدید دشمن بالاتر از توان نظامی ما بود، بیش از دو میلیون بسیجی و داوطلب را به میدان آوردند و معادلات را تغییر دادند.

سرلشکر صفوی گفت: جنگ تحمیلی باعث آوارگی بیش از سه میلیون نفر از خانه‌ها و شهر و روستا ها شده بود و این شرایط با مجاهدت‌های مردم و نیروهای مسلح کشورمان تغییر کرد. هدف ما بیان این مجاهدت ها و انتقال تجارب گرانقدر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این دو رخداد عظیم از مرزهای ایران بیرون رفت و تبدیل به فرهنگ مقاومت و جبهه مقاومت نه تنها در منطقه بلکه در آمریکای جنوبی شد که امروز آنها مقابل آمریکا ایستاده‌اند؛ فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یک جبهه مقاومت از غرب آسیا تا آمریکای جنوبی ایجاد کرده است.

سرلشکر صفوی با اشاره به مقاومت مردم مظلوم غزه گفت: شما شاهد مقاومت مردم مظلوم غزه در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی هستید و دیدید که این جنگ غزه مدعیان دروغین حقوق بشر مانند آمریکا را رسوا کرد و نشان داد که آنها در مقابل جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی چشم بینا و گوش شنوا ندارند و حتی قطع نامه شورای امنیت را وتو می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بیان خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را رمز موفقیت در تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای دشمن دانست و گفت: ما باید در عرصه فضای مجازی و جنگ شناختی و فرهنگی نیز مانند دفاع مقدس پیروز شویم که نهضت خاطره‌گویی و انتقال تجارب گرانقدر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی یکی از ابزارهای ما در این میدان نبرد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1211593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =