سرلشکر موسوی: طوفان‌الاقصی رسوایی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را به همراه داشت

فرمانده کل ارتش، گفت: جنگ غزه به هر شکلی پایان یابد، فلسطین در اهداف خود موفق شده و رژیم صهیونیستی به هیچ‌وجه قادر به جبران شکست غیرقابل ترمیم نخواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در بازدید از مرکز آموزش جوادالائمه نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولان و دانش‌آموزان درجه‌داری این مرکز، گفت: مرکز آموزش جوادالائمه نیروی زمینی ارتش در نگاه مسئولان بسیار حائز اهمیت است؛ کسانی که در این مرکز آموزش می‌بینند و وارد بخش‌های مختلف ارتش و به‌ویژه نیروی زمینی می‌شوند در واقع بدنه اصلی تشکیل‌دهنده ارتش هستند.

بیشتر بخوانید:

سردار حاجی‌زاده:‌ بعد از عملیات طوفان‌الاقصی، رژیم صهیونیستی از هم پاشید

وی خطاب به دانش‌آموزان، افزود: نام شما از ابتدا در صحیفه خداوند ثبت شده است. اینکه از بین این همه جوان در این کشور تعدادی این راه را انتخاب می‌کنند و لباس مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران را می‌پوشند تا از کیان نظام، انقلاب اسلامی و از ناموس این مردم دفاع کنند، بی‌حساب و کتاب نیست.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه شعار اعلام آمادگی رزمی و توان دفاعی بالا، شعار بسیار پسندیده‌ای است، تأکید کرد: اعلام آمادگی‌ها در نیروهای نظامی موضوعیت دارد و استنباط بنده این است که این اعلام آمادگی ها، نوعی عبادت هستند.

سرلشکر موسوی: طوفان‌الاقصی رسوایی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را به همراه داشت

سرلشکر موسوی در ادامه با اشاره به مقاومت جوانان غیور غزه در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی، تأکید کرد: این روزها دنیا، دنیای غزه و فلسطین است؛ این روزها نام فلسطین، غزه و رزمندگان آزادی‌بخش فلسطین به عنوان قهرمانان قرن بر سرِ زبان‌های مردم جهان افتاده است. از طرف دیگر، اینکه این رژیم غاصب بیش از 20 هزار کودک، زن بی‌پناه و غیرنظامیان را به شهادت رسانده است، حاکی از این است که جهانیان شاهد عمق و اوج رذالت، آدم‌کشی و جنایت رژیم صهیونیستی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به عملیات پیروزمندانه طوفان‌الاقصی اشاره کرد و افزود: این عملیات نه تنها دنیای اسلام را بار دیگر متوجه مسأله اصلی خود کرد، بلکه جهان را تکان داد؛ طوفان‌الاقصی رسوایی و بی‌آبرویی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حامیان غربی و سکوت‌کنندگان را به همراه داشته است، این جنگ به هر شکلی پایان یابد، فلسطین در اهداف خود موفق شده و رژیم صهیونیستی به هیچ‌وجه قادر به جبران شکست غیرقابل ترمیم نخواهد شد.

فرمانده کل ارتش در پایان تأکید کرد: در این حوادث اقدامات آمریکایی‌ها دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری آن‌ها را به جهان اثبات کرد و چهره واقعی نژادپرستی آن‌ها معلوم شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1211907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =