۵ شهرک مسکونی به استان تهران افزوده خواهد شد

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: مکان‌یابی مقدماتی بیش از پنج شهرک مسکونی در استان تهران به نتیجه رسیده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: مکان‌یابی مقدماتی بیش از پنج شهرک مسکونی در استان تهران به نتیجه رسیده است.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران + جدول

وی با اشاره به مشکلات بازار مسکن و انباشت تقاضا در استان تهران، گفت: یکی از سیاست‌های ما در دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن در کلان‌شهرها از جمله در استان تهران ساخت شهرک‌های جدید مسکونی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در همین راستا مکان‌یابی مقدماتی بیش از پنج شهرک مسکونی در استان تهران به نتیجه رسیده است.

مالکی ادامه داد: در نشست امروز گزارش مشاور برای بررسی آخرین وضعیت شهرک‌های مسکونی استان تهران ارائه شد.

وی در خصوص مکان و آخرین وضعیت پیشرفت این شهرک‌ها اظهار کرد: گزارش مکان‌یابی این اراضی در این جلسه از طرف مشاور ارائه و تصمیمات لازم در خصوص تسریع مراحل تصویب این اراضی مطرح شد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اضافه کرد: برخی از این زمین‌ها در مرحله تصویب در شورای برنامه‌ریزی و برخی از آنها در مرحله تصویب در شورای عالی شهرسازی هستند.

وی با توجه به اهمیت حل مشکل مسکن در کشور و اولویت آن در برنامه‌های دولت سیزدهم خواستار پیگیری مداوم برای تسریع در اخذ مصوبات لازم برای شروع عملیات اجرایی در این اراضی شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1211975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =