ترامپ: هریس بهتر از بایدن است

رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ دونالد ترامپ بار دیگر عملکرد رئیس‌جمهور فعلی را زیر سوال برد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ دونالد ترامپ جمعه گفت معاون بایدن در رهبری کاخ سفید نسبت به خود او بهتر عمل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

فاش شدن تلاش ترامپ برای تاثیرگذاری بر نتایج انتخابات ۲۰۲۰

او در پاسخ به این سوال که آیا رای جو بایدن و کامالا هریس برابر می‌شود، گفت مطمئن نیست بایدن حتی به «دروازه شروع» برسد.

به گزارش هیل، ترامپ گفت: «به نظر می‌رسد او (بایدن) به او (هریس) به دلایل زیادی پایبند است. باید او را انتخاب کند. به نظر می‌رسد دموکرات‌ها اگر او (بایدن) نامزد نشود، باید او (هریس) را نامزد کنند. این چیزی است که همه حرفه‌ای‌ها می‌گویند، من مطمئن نیستم درست باشد، این چیزی است که می‌گویند». وی افزود: در واقع فکر می‌کنم (او) هریس بهتر از (او) بایدن باشد. واقعاً اینطور فکر می‌کنم.

بایدن علیرغم نتایج نامطلوب در نظرسنجی‌ها و نگرانی‌های عمومی درباره سن و شرایط جسمی و آمادگی ذهنی‌اش، نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات آتی آمریکاست و آن‌ها گزینه بهتری برای شکست ترامپ در سال ۲۰۲۴ ندارند.

اخیراً یک نظرسنجی نشان داد در حالی که میزان محبوبیت کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور بایدن ۳۵ درصد برآورد شده است، میزان محبوبیت خود او به کمتر از این مقدار یعنی ۳۴ درصد رسیده است.

در نظرسنجی انجام شده، ۶۱ درصد از مردم آمریکا گفتند با اقداماتی که بایدن انجام می‌دهد، کاملا مخالف هستند. با این حال، گویا بایدن نتایج ارائه شده در این نظرسنجی‌ها را رد کرده و صحت آن‌ها را زیر سوال برده است.

واشنگتن پست در گزارشی عنوان کرد که بایدن گروه کوچکی از دستیاران خود در کاخ سفید را پیش از تعطیلات شکرگزاری گرد هم آورد و سخنان تندی را خطاب به این گروه بیان کرد؛ رئیس‌جمهور آمریکا ضمن اشاره به اینکه درصد حمایت از وی در نظرسنجی‌ها بسیار پایین آمده، از آن‌ها خواست تا برایش شرح دهند به عنوان دستیاران وی در کاخ سفید و اعضای کارزار انتخاباتی‌اش در این مورد چه اقدامی انجام می‌دهند.

طبق نتایج این نظرسنجی، ۶۹ درصد از شرکت‌کنندگان عملکرد بایدن در مورد مهاجرت را تایید نکرده‌ و ۶۸ درصد دیگر هم عنوان کرده‌اند با سیاست‌های اقتصادی او موافق نیستند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1212208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =