خودکشی اسرائیلی‌ها در جنگ با غزه

تحلیلگر مسائل غرب آسیا افشای کشتن اسیران اسرائیلی‌ به دست خودشان را کار نظامیان مخالف نتانیاهو دانست و گفت: نتانیاهو برای اهداف شخصی ارتش اسرائیل را وارد جهنم کرده و این ارتش رژیم صهیونیستی است که هزینه پرداخت می‌کند و هر روز افسرانش کشته می‌شوند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، مصدق مصدق‌پور نویسنده و تحلیلگر مسائل غرب آسیا با حضور در برنامه «ساعت به وقت قدس» درباره کشته شدن ۳ اسرائیلی توسط ارتش رژیم صهیونیستی گفت: فکر می‌کنم برای اولین بار باشد که رژیم صهیونیستی اقرار و اعلام می‌کند که این افراد را با آتش خودی به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید:

ساکنان اسرائیلی از خانه‌های بدون پناهگاه وحشت دارند

وی ادامه داد: چنین مواردی سابقه نداشته و ارتش رژیم صهیونیستی هرگز اعتراف نمی‌کرد. اما این بار می‌گوید اشتباهی موقعی که به داخل یکی از تونل‌های مقاومت و حماس وارد شده است آنها با پارچه سفید در دست آمدند و به عبری کمک می‌خواستند. اما ارتش اسرائیل معترف است با این گمان که این افراد جزو نیروهای مقاومت هستند آنها را کشته است.

مصدق پور درباره دلیل آشکار کردن این روایت از سوی رژیم صهیونیستی افزود: همیشه سیاست رژیم صهیونیستی بر این اساس بود که هرگاه بخواهد عقب نشینی کند می‌کوشد دستاویزهایی یا عوامل فشار پیدا کند. مثلا یک بار به آمریکایی‌ها می گویند باید به ما فشار وارد کنی یا با افکار عمومی در این زمینه ورود می‌کنند. فکر می کنم این بار هم اینطور است.

نتانیاهو برای اهداف شخصی ارتش اسرائیل را وارد جهنم کرد

این تحلیلگر با بیان اینکه بیش از ۷۵ روز از تجاوز نتانیاهو به غزه می‌گذرد و نتیجه ای هم نگرفته اند، یادآور شد: فکر می‌کنم اختلاف نظرهایی میان کابینه تندرو رژیم صهیونیستی وجود دارد. به احتمال زیاد نظامیان مخالف نتانیاهو این کار را انجام داده‌اند تا به نتانیاهو فشار وارد کنند که از سیاست‌های اشتباهش دست بردارد. چون امروز ارتش رژیم صهیونیستی است که هزینه پرداخت می‌کند و هر روز افسرانش کشته می‌شوند و تجهیزاتش را از دست می‌دهد. خسارت‌هایی می بیند که در ۷۵ سال اخیر بی سابقه بوده است و می‌دانند که نتانیاهو برای اهداف شخصی خود آنها را به جهنم می فرستد.

مصدق پور یادآور شد: به همین دلیل معتقدم نظامیان صهیونیست قصد وارد کردن فشار بر رژیم صهیونیستی را دارند. آنها قصد ایجاد تحول در جامعه صهیونیستی را دارند. شاهد بودیم خانواده اسرا هم تحصن کردند و گفتند باید مذاکره صورت بگیرد.

وی درباره دروغ‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله سربریدن کودکان توسط حماس گفت: آنها از ابتدا با یک دروغ بزرگ آمدند و گفتند سرزمین فلسطین برای ما است در حالی که گذرنامه‌های سران اسرائیل، فلسطینی است با جواز ورود فلسطینی وارد فرودگاه‌ها هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =