پیکر شهید خادمی، جانباز ۷۰ درصد در بجنورد تشییع شد

شهید خادمی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس بود که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جراحات جنگ، اخیرا به همرزمان شهیدش پیوست و به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان‌شمالی، صبح دیروز پیکر شهید نصرالله خادمی با حضور جمعی از جانبازان، همرزمان شهید و استاندار خراسان‌شمالی و سایر مسئولان استان و آحاد مردم شهید پرور بجنورد از محل مسجد انقلاب تشییع شد.

شهید خادمی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس بود که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جراحات جنگ، اخیرا به همرزمان شهیدش پیوست و به شهادت رسید.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در پیامی شهادت این جانباز را تسلیت گفت و اظهار کرد: همه از خدائیم و به سوی او باز می‌گردیم اما خوشا به حال آنانکه با علم و آگاهی و معرفت، از انواع شرک جلی و خفی دوری جستند، تقوا پیشه کردند، یُسَارِعُونَ فِی الْخَیْرَاتِ وَهُمْ لَهَا سَابِقُونَ بودند و در راه خدا انفاق و ایثار کردند و با ایمانی عمیق و دائمی، با جان و مال خویش در یاری دین خدا به "جهادفی سبیل الله" شتافتند و پس از چند دهه تحمل عارفانه درد و رنج جراحات جنگ با دشمن متجاوز، همچنان بر عهد خویش‌ با پروردگار، استوار ماندند و بالاخره با شهادت، مقام قرب الهی را درک کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1212426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =