محکومیت ۹ میلیاردی ۵ قاچاقچی سوخت در ایرانشهر

پنج قاچاقچی سوخت در ایرانشهر به پرداخت بیش از ۹ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، موسی عباس‌زاده در زاهدان اظهار کرد: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر به پنج پرونده قاچاق سوخت مجموعا ۱۷ هزار و ۹۲۴ لیتر گازوئیل به ارزش چهار میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

بیشتر بخوانید:

توقیف شناور فعال در امر قاچاق سوخت در بندرلنگه / ۴ قاچاقچی دستگیر شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان افزود: این شعبه پرونده خرید و فروش و حمل هشت هزار و ۸۷۴ لیتر گازوییل و به ارزش یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال را بررسی کرد و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت دو میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی همچنین پیرامون پرونده حمل ۲ هزار و ۱۵۰ لیتر گازوییل و به ارزش ۸۰۴ میلیون ریال گفت: شعبه رسیدگی کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پرونده قاچاق ۲ هزار و ۳۸۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۸۹۱ میلیون ریال را بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی افزود: پرونده خرید و فروش ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوییل به ارزش ۹۶۱ میلیون ریال نیز در این شعبه بررسی که علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده، متهم به پرداخت یک میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

عباس زاده محمودی با اشاره دیگر پرونده رسیدگی شده در این شعبه نیز گفت: پرونده حمل ۲ هزار و ۲۲۰ لیتر گازوییل به ارزش ۸۳۱ میلیون ریال در این شعبه رسیدگی و متهم علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

عباس زاده اظهار داشت: شعبه رسیدگی کننده در مجموع متهمان پنج پرونده را علاوه بر ضبط سوخت های قاچاق به پرداخت ۹ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: با گزارش هنگ مرزی جکیگور و شرکت پخش فرآورده های نفتی یرانشهر پیرامون کشف این محموله های قاچاق، پرونده های این تخلفات برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =