شرط ستاره آلمانی برای تمدید قرارداد با رئال مادرید

ستاره آلمانی رئال مادرید برای تمدید قرارداد با این تیم شرط گذاشته و آن هم این است که در ترکیب اصلی به او بازی برسد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،و به نقل از رادیو کادناسر، تونی کروس پس از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴، بایرن‌مونیخ را به مقصد رئال مادرید ترک کرد. کروس در مدت حضورش در رئال مادرید همواره از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار بوده و موفقیت‌ها و جام‌های زیادی را با پیراهن کهکشانی‌ها به دست آورده است.

بیشتر بخوانید:

رئال مادرید دنبال برادر بلینگام

قرارداد کروس با رئال مادرید تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

باشگاه رئال مادرید دوست دارد قرارداد ستاره آلمانی‌اش را یک فصل دیگر تمدید کند اما کروس برای تمدید قراردادش یک شرط گذاشته و آن اینکه به او تضمین داده شود که جزو بازیکنان اصلی است. کادنا سر اعلام کرد کروس در صورتی قراردادش را تمدید می‌کند که در ترکیب اصلی به میدان برود و فعلا با این شرط او موافقت نشده است.

کارلو آنچلوتی در گفت‌وگویی که با کروس داشت به او اطمینان داد در صورت ماندن در رئال مادرید به او در ترکیب اصلی بازی خواهد داد.

رئال مادرید در یکی - دو سال اخیر تغییرات اساسی در میانه میدان خود داشته است، به طوری که کاسیمیرو جدا شد و مودریچ هم جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست داده است و در این میان تنها تونی کروس در ترکیب اصلی به میدان می‌رود.

کهکشانی‌ها در فصل جاری با هدایت کارلو آنچلوتی نتایج درخشانی را به دست آورده‌اند. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا با اقتدار به عنوان تیم نخست راهی دور یک‌هشتم نهایی شده است و در لالیگا هم در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =