رئال مادرید با مدافع کانادایی بایرن به توافق رسید

باشگاه رئال مادرید با مدافع کانادایی بایرن مونیخ به توافق رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه رئال مادرید که به منظور تقویت سمت چپ خط دفاعی کهشکانی‌ها چشم به جذب آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ دارد، ظاهراً گام اول در این خصوص را برداشته و آن توافق با این بازیکن است. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «اتلتیک»؛ باشگاه رئال مادرید با دیویس ۲۳ ساله به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نابغه کانادایی‌ در آستانه پیوستن به رئال مادرید

طبق این گزارش؛ اولویت اول این بازیکن در این مقطع از دوران حرفه‌ای‌اش، با وجود داشتن پیشنهاداتی از بارسلونا و باشگاه‌های لیگ برتری، پیوستن به رئال مادرید است. نمایندگان باشگاه رئال مادرید مدتی است با مدیر برنامه‌های این مدافع کانادایی در تماس هستند و از این بازیکن خواسته‌اند تا قراردادش را با باشگاه بایرن تمدید نکند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم خبر داد؛ مقصد مورد علاقه آلفونسو دیویس، رئال مادرید است و او برای نوافق شخصی با این باشگاه مشکلی ندارد و مسئله کلیدی خواسته‌های بایرن مونیخ برای فروش این بازیکن است.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» نیز گزارش داد؛ مسئولان بایرن مونیخ نمی‌خواهند دیویس را مفت از دست بدهند، برای همین انتظار جدایی او در تابستان پیش رو را دارند. رئالی‌ها حاضر هستند حداکثر ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو در تابستان بابت جذب این بازیکن هزینه کنند.

آلفونسو دیویس که در سال ۲۰۱۸ از ونکوور وایت‌کپس کانادا جدا و به بایرن مونیخ پیوست، تاکنون در ۱۸۰ بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و آمار ۹ گل‌ زده و ۲۸ پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او تاکنون با بایرن مونیخ ۱۳ قهرمانی در رقابت‌های مختلف را تجربه کرده است که می‌توان به پنج قهرمانی در بوندس‌لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =