وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، تنها گزینه مناسب برای انتقام خون شهید موسوی است

حجت‌الاسلام و المسلمین فلاحی با تاکید بر ضرورت حتمی بودن انتقام خون شهید موسوی گفت: انتقام شهید شاخص محور مقاومت سید رضی موسوی باید طوری گرفته شود که موجب سوء استفاده فراهم نشود.

احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون محور مقاومت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، با اشاره به نقش شهید موسوی طی سالیان گذشته در پشتیبانی از جبهه مقاومت بیان کرد: در حال حاضر پشتیبانی و تقویت نیروهای مقاومت در منطقه انجام می‌گیرد و این پشتیبانی‌ها سبب شده که جبهه حماس ۷۰ روز در برابر ارتش تروریستی تا بن دندان مسلح صهیونیستی دوام بیاورد.

نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی خودش را موظف به حمایت از مردم فلسطین و غزه می‌داند، تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی به دلیل ناکامی صورت گرفته در جنگ رو در رو با محور مقاومت، پشت جبهه مقاومت را مورد حمله قرار داده است که شهید موسوی نقش ویژه‌ای در حمایت از این جبهه داشته، بمباران مردم بی‌گناه و غیرنظامیان غزه و تلفات زیادی که این بمباران به دنبال داشته گواهی بر بزدل بودن ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی می‌باشد.

وی با اشاره به کشتار مردم مظلوم غزه عنوان کرد: همانطور که شاهد هستید رژیم سفّاک صهیونیستی در طول تاریخ هرجا که توانسته فرصت‌طلبی کرده و از هیچ جنایتی فروگذار نبوده است. در طول سالیان گذشته شاهد بودیم که خانه سست رژیم صهیونیستی قطعاً چقدر از این رزمندگان عزیز و مستشاران نظامی ضربه‌های سختی را خورده است.

رئیس فراکسیون محور مقاومت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقش مهم و کلیدی شهید موسوی برای رژیم صهیونیستی گران تمام شده، تشریح کرد: رژیم صهیونسیتی دنبال توسعه منطقه جنگ و وارد کردن جمهوری اسلامی ایران به جنگ با بهانه‌های مختلف و تحریک بین‌المللی در رابطه با این مسئله است که این مسئله باید با هوشیاری بسیار مدیریت شود تا هزینه‌ای برای کشور نداشته باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در پایان شهید موسوی را یک شخصیت بین‌المللی همانند سردار سلیمانی دانست و افزود: پاسخ رژیم صهیونسیتی حتما باید داده شود ولی پاسخ طوری باشد که نتواند از آن سوء استفاده کند.

همچنین با توجه به بین‌المللی بودن شخصیت ایشان انتقام و جنگ با رژیم صهیونیستی با کمک نیروهای مقاومت، نیروهای لبنانی، نیروهای مقاومت حشدالشعبی است و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تنها گزینه‌ای است که می‌تواند این خسارت را جبران کند.

خبرنگار: فاطمه امینی

انتهای پیام/

کد خبر: 1212957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =