بازدید رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از نمایشگاه «روایت تحول» و محصولات دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از نمایشگاه «روایت تحول» و نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از نمایشگاه «روایت تحول» و نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید:

مخبر: نقش تسهیل‌گر دانشگاه آزاد اسلامی در مردمی کردن اقتصاد و کمک به اداره کشور

در این بازدید یک ساعته پنج چرخش تحول آفرین دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری، فرهنگی و تربیتی، اقتصاد و مدیریت و مدیریت شبکه واحدها در این نمایشگاه تبیین شد.

دکتر سلاجقه در این بازدید با بیان اینکه فعالیت‌های جدیدی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده که می‌تواند برای سایر دانشگاه ها در کشور الگو باشد، گفت: این دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، اقتصادی و ... اقدامات مؤثری انجام داده و شاهد هستیم که بهره‌وری مطلوب در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی توسط فکر و اندیشه مدیران خلاق، تحولات کاملاً هدفمندی را رقم زده است، اظهار کرد: مسیر این دانشگاه فرآیندی و حساب‌شده است و شفافیت در تمام فرآیندهای آموزشی، پژوهشی و اقتصادی این دانشگاه وجود دارد و قابل ارزیابی است.

دکتر طهرانچی نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه نمایشگاه روایت تحول منجر به تغییر در نگاه حکمرانان کشور به دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود، گفت: با وجود آنکه دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی غیرخصوصی و غیر دولتی است، اما می‌تواند در نظام حکمرانی، بازوی قوی برای مسئولان کشور باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =