ترکیب تراکتور مقابل صنعت‌نفت

تیم فوتبال تراکتور تبریز از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان صنعت‌نفت‌آبادان است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و صنعت‌نفت‌آبادان از هفته پایانی نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تراکتور ۶۰ میلیارد جریمه شد/ استقلال و پرسپولیس تبرئه شدند!

شاگردان پاکو خمس در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در رتبه چهار قرار دارند و برای تثبیت جایگاه خود به ۳ امتیاز کامل این دیدار احتیاج دارند. این درحالی است که شکست این تیم می‌تواند آن‌ها را تا رده هفتم پایین بیاورد.

در مقابل صنعت نفت چهار هفته متوالی است که نتوانسته به برتری دست پیدا کند با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به دو تیم بالای سر خود در رده چهاردهم قرار دارد. زردپوشان با برتری در این دیدار ممکن است تا رده دهم جدول نیز صعود کنند و می‌توانند با فاصله از قعرجدول نیم فصل را به پایان برسانند، اما در صورت شکست این تیم قعرنشین باقی خواهد ماند.

نکته قابل توجه تقابل‌های دو تیم است؛ صنعت‌نفت تاکنون نتوانسته در تاریخ لیگ‌برتر، تراکتور را در تبریز مغلوب کند. از ۲۰ تقابل اخیر ۲ تیم، ۱۰ بازی با برتری تی‌تی‌ها به پایان رسیده و ۶ مسابقه نیز با نتیجه تساوی خاتمه یافته است و چهار برد نفتی‌ها در آبادان بدست آمده است. حالا این انگیزه نیز برای شاگردان خمس وجود دارد که بتوانند این رکورد جذاب را مقابل تیم بحران‌زده عبدالله ویسی حفظ کنند.

تی‌تی‌ها با تساوی بدون گل در انزلی مقابل ملوان پا به این مسابقه خواهند گذاشت و نفتی‌های آبادان نیز هفته گذشته در خانه با یک گل نتیجه را به ذوب‌آهن واگذار کردند.

خمس بر خلاف هفته گذشته که شجاع‌خلیل‌زاده، صفا هادی و سعید کریم‌آذر را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، در این هفته می‌تواند از تمامی نفرات خود بهره‌مند شود. به نظر می‌رسد سرمربی اسپانیایی، تراکتور را با آرایش ۱-۳-۲-۴ روانه میدان کند. حسین پورحمیدی در قفس توری این تیم مسئولیت حفاظت از دروازه تی‌تی‌ها را برعهده دارد.

شجاع خلیل‌زاده پس از یک جلسه غیبت در کنار عارف آقاسی زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل می‌دهد. مهدی شیری از جناح راست و سعیدکریم‌آذر از جناح چپ خط دفاعی تراکتور را برای این دیدار تکمیل می‌کنند. ریکاردو آلوز در کنار مهدی حسینی ۲ هافبک میانی تی‌تی‌ها برای این دیدار هستند. جلوتر از آن‌ها نیز گوستاوو واگنین، سیامک نعمتی و مهدی هاشم‌نژاد پشت سر مهدی عبدی، ۱۱ بازیکن تراکتور را در این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، سعیدکریم‌آذر، سیدمهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، سیامک نعمتی، مهدی هاشم‌نژاد و مهدی عبدی

کد خبر: 1213264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =