جزئیات آزمون جدید استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

وزارت آموزش و پرورش اسفند امسال با برگزاری آزمون جدید استخدامی به جذب ۷۲ هزار معلم، مربی بهداشت، مشاور، مربی امور تربیتی و تربیت بدنی برای مدارس اقدام می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، وزارت آموزش و پرورش اسفند امسال برای جذب ۷۰ هزار معلم در مدارس کشور مجدد آزمون استخدامی برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

استخدام تاریخی و بی‌سابقه در آموزش و پرورش/ تعداد بالایی معلم تا 6 ماه آینده استخدام می‌شوند

در این آزمون استخدامی علاوه بر جذب معلم، تعداد قابل توجهی مربی امور تربیتی، مشاور، مربی تربیت بدنی و مراقب سلامت استخدام می‌شوند.

به گفته علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، ۷۲ هزار معلم، مشاور و مربی پرورشی از طریق آزمون استخدامی اسفند امسال جذب خواهند شد و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور در رشته‌های مرتبط با حداقل مدرک کارشناسی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد پذیرفته شده از مهر سال آینده تدریس در کلاس درس را آغاز خواهند کرد، افزود: ۱۹۱۰۰ نفر مشاور، مربی امور تربیتی، مربی بهداشت و معلم تربیت بدنی و ۵۳ هزار دبیر و آموزگار استخدام خواهند شد.

به گفته فرهادی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان خرید خدمات برای استخدام در وزارت آموزش و پرورش، در این آزمون شرکت کنند چون امتیازاتی برای آنها در نظر گرفته شده است همچنین سال‌های تدریس در مدارس به حداکثر سن آنها اضافه خواهد شد.

او پیش از این هم گفته بود: به‌زودی تمام مدارس شبانه‌روزی و سمپاد (استعدادهای درخشان) به مربی امور تربیتی، مشاور، مربی تربیت‌بدنی و سلامت مجهز خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =