حزب‌الله لبنان برای اسرائیلی‌ها خطونشان کشید!

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه دست صهیونیستها در برابر نیروهای مقاومت خالی است، تأکید کرد که حزب الله قصد دارد همچنان در وضعیت جنگ با صهیونیستها باقی بماند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرد که زلزله طوفان الاقصی، عمیقا وارد ذهن و قلب هر یک از شهرک‌نشینان اسرائیلی شده است، ولی برای حصول نتیجه نهایی، نیازمند زمان هستیم.

بیشتر بخوانید:

حملات مقاومت لبنان به پایگاه‌ نظامی «حدب یارون» رژیم صهیونیستی

قاسم با بیان اینکه بحرانهای روحی صهیونیستها و ابهام درباره آینده آنان، یکی از نتایج این عملیات است، گفت: این مسئله، مقدمه نابودی این رژیم است.

این مقام حزب الله ادامه داد:«اسرائیل پیشنهادهایی درباره شمال فلسطین و جنوب لبنان مطرح می‌کند و سعی دارد این گونه نشان دهد که هنوز گزینه‌هایی در اختیار دارد که بتواند شهرک‌نشینان را به صورت امن، به شمال فلسطین بازگرداند و حزب الله و مقاومت را از جنوب لبنان دور کند، ولی اسرائیل در موقعیتی قرار ندارد که بخواهد گزینه‌های خود را تحمیل کند».

حزب الله لبنان هر روز پس از طوفان الاقصی، در حمایت از ملت فلسطین، شهرکهای اسرائیلی و مقرهای نظامیان صهیونیست را هدف حملات خمپاره‌ای، موشکی و توپخانه‌ای قرار می‌دهد.

خبرگزاری رسمی لبنان به نقل از قاسم گزارش داد، ما به اسرائیل می‌گوییم که «اسرائیل در موضعی است که باید با اقدامات حزب الله مقابله کند که درباره مخالفت با طرحهای اسرائیل است و اجازه نمی‌دهد به اهداف خود در غزه، بنان و منطقه دست یابد.

در تکمیل پازل حزب الله برای ناامن کردن شمال فلسطین اشغالی، قاسم در ادامه هشدار داد: اسرائیل نمی‌تواند در دل جنگ، شهرک‌نشینان را به شمال بازگرداند و هیچ دستاوردی در این جنگ داشته باشد. اولا، باید جنگ غزه متوقف شود، ولی با ادامه بمباران غیر نظامیان در لبنان، پاسخ [حزب الله] هم قویتر خواهد بود».

با حملاتی که حزب الله و مقاومت فلسطین به شهرکهای اسرائیلی انجام می‌دهند، بخش اعظمی از شهرکهای واقع در شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده است؛ البته مسئولان اسرائیلی بارها مدعی شده‌اند که شرایط برای بازگشت صهیونیستها در حال فراهم شدن است.

وی به عنوان معاون سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد: ما تصمیم خود را گرفته‌ایم که همچنان در برابر اسرائیل، در وضعیت جنگی در جبهه جنوب بمانیم. لذا تهدیدهای اسرائیلی هیچ ارزشی برای ما ندارد؛ زیرا آماده‌ایم».

قاسم در پایان گفت: ما بیهوده وارد این جنگ نشده‌ایم، بلکه برای متوقف کردن قلدریهای اسرائیل و حمله به غزه، مجبور شدیم وارد شویم؛ هر چند می‌دانیم که تلفات می‌دهیم، ولی این تلفات، طرح خطرناک علیه فلسطین و منطقه را از بین می‌برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =