برگزاری نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

نخستین رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نخستین رویداد صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و با هدف جذب کارآموز در طرح پویش و معرفی دانش آموختگان دانشگاه به صنایع اسفندماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می شود.

پژمان فاضلی دبیر شورای برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: با توجه به راهبردهای کلان دانشگاه و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه فعالیت‌های فناورانه با رویکرد کارآفرینی در زیست بوم های محلی و منطقه ای و همچنین منویات مقام معظم رهبری با تأکید بر توسعه اشتغال و با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین دانشجویان و اعضای هیأت علمی، جامعه و صنعت برگزار می شود.

فاضلی با اشاره به اینکه رویداد صدرا، فرصتی بزرگ برای کارآفرینی است، افزود: مهارت افزایی دانشجویان، ارتباط تعاملی و مستمر دانشگاه با صنایع، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، اجرای بهینه طرح پویش، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان و معرفی دانش آموختگان دانشگاه به بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت و خدمات به عنوان مدرسان مهارتی در دانشگاه از مهمترین اهداف اجرای طرح صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی است.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با اجرای رویداد صدرا، فرصت‌های بزرگی برای کارآفرینی در کشور به وجود می آید که منجر به تولید ثروت برای صاحبان کسب و کار خواهد شد و دانشجویان و نخبگان کشور باید از این فرصت‌ها برای تولید ثروت هم برای خود و هم برای کشور استفاده کنند.

فاضلی با تأکید بر لزوم ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت عنوان کرد: هر چه این ارتباط بیشتر و شرایط مساعدتری برای اتصال این دو حوزه فراهم شود؛ شرایط بهتری برای اشتغال جوانان تحصیل کرده جویای کار فراهم می شود.

دبیر شورای برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: رویداد صدرا به صورت عمومی و با حضور صنایع و شرکت‌های مختلف، 13 تا 15 اسفندماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1213609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =