قیمت آپارتمان‌های نوساز در تهران دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲

بودجه‌ لازم برای خرید واحد آپارتمانی نوساز همراه با ۳ اتاق خواب با زیربنایی معادل ۲۳۰ متر در محله جردن ارزشی مبلغی معادل ۴۴ میلیارد تومان است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شهر تهران پایتخت سیاسی، اجتماعی و تجاری ایران است و امروزه تهران بیش از ۱۰ میلیون‌ نفر جمعیت دارد و همین علت باعث افزایش خانوار ها شده؛ در نتیجه درخواست برای خرید خانه افزایش یافته و تعداد خانه‌های نوساز شهر تهران هم رو به افزایش هست و از آنجایی که عده‌ای از شهروندان علاقه‌مند به خرید خانه‌های نوساز هستند؛ در این گزارش به بررسی خانه‌های نوساز تهران پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید:

قیمت جدید مسکن در منطقه ۴ تهران دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲

اگر سرمایه ای معادل ۱۲ میلیارد تومان در اختیار دارید، می‌توانید آپارتمانی نوساز با متراژ ۶۰ متر را در محدوده چیتگر درحالی که این واحد ۲ اتاق خواب دارد را خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحد آپارتمان نوساز دیگری در گیشا (کوی‌نصر) با متراژ ۹۲ متر و ۲ اتاق خواب لازم است سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان در اختیار داشته باشید.

بودجه‌ لازم برای خرید واحد آپارتمانی نوساز همراه با ۳ اتاق خواب با زیربنایی معادل ۲۳۰ متر در محله جردن ارزشی مبلغی معادل ۴۴ میلیارد تومان است.

همچنین آپارتمانی نوساز در محله سعادت‌آباد با متراژ ۱۷۴ متر و ۳ اتاق خواب در روز های گذشته با ارزشی بالغ‌بر ۳۳ میلیارد تومان در بنگاه‌های تهران معامله شده است.

همچنین اگر قصد خرید آپارتمان نوساز دیگری در محله تهرانپارس‌غربی با ۳ اتاق خواب و متراژی حدود ۸۹ متر را دارید، لازم است مبلغی بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

واحد آپارتمان نوساز دیگری در محله نیاوران تهران با متراژ ۲۹۰ متر و ۳ اتاق خواب، ارزشی معادل ۷۸ میلیارد تومان دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله جیحون را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی نوساز را با متراژ ۶۲ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت آپارتمان نوساز در مناطق مختلف تهران را مشاهده کنید:

مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1213618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =