نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد

حسین‌میرزایی گفت: هیأت نظارت استان برابر قانون، صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی و نتایج در زمان قانونی، مشخص و اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیأت نظارت استان برابر قانون صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی و نتایج در زمان قانونی، مشخص و اعلام شده، گفت: براین اساس از مجموع بررسی‌های انجام شده از داوطلبان استان، صلاحیت ۱۱۰ نفر تائید و وارد مراحل قانونی دیگری از انتخابات می‌شویم.

وی در ادامه افزود: از تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده، ۲۶ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار، ۲۶ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، ۳۲ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، سامان و بن و ۲۶ نفر نیز مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد است.

حسین‌میرزایی بیان داشت: داوطلبانی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارند، می‌توانند از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ دی‌ماه 1402 اعتراض خویش را بصورت الکترونیکی، ثبت کنند؛ شورای نگهبان نیز تا ۱۹ بهمن ماه به اعتراضات رسیدگی می‌کند و متعاقباً نتایج را اعلام می‌نماید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =