دستگیری ۷ شکارچی متخلف در بیله‌سوار

ماموران یگان حفاظت نمایندگی حفاظت محیط زیست بیله‌سوار مغان با همکاری ماموران نیروی انتظامی جعفرآباد، طی هفته گذشته در ماموریت گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز موفق به دستگیری هفت شکارچی متخلف شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست بیله‌سوار روز شنبه گفت: این متخلفان با استفاده از ۶ قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زنی اقدام به شکار غیرمجاز چهار قطعه پرنده حمایت شده دراج وحشی و یک قطعه کبوتر وحشی کرده بودند، که ماموران یگان حفاظت محیط زیست بیله‌سوار در چند ماموریت جداگانه آنها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید:

۶ شکارچی متخلف در دنا دستگیر شدند / کشف ۶ قبضه سلاح + عکس

محمد قویدل افزود: این شکارچیان غیرمجاز و متخلف دستگیر شده با تشکیل چهار پرونده تخلف زیست محیطی، برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه هر گونه شکار و صید گونه‌های حیات وحش، ممنوع است، اظهار کرد: استفاده از سلاح‌های قاچاق و غیرمجاز توسط متخلفان شکار از عوامل تهدید کننده نسل وحوش و نادر در مناطق آزاد و حفاظت شده است.

وی ادامه داد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست به‌صورت شبانه‌روزی در حال پایش مناطق تحت مدیریت هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی با متخلفان مطابق با ضوابط و مقررات قانونی برخورد خواهند کرد.

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله‌سوار از همیاران و دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هر گونه تخلفات زیست‌محیطی مراتب را به اولین پاسگاه محیط‌بانی ، پاسگاه انتظامی و یا به سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ حفاظت محیط‌زیست استان گزارش کنند.

بیله‌سوار مغان در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده و از مناطق مهم کشاورزی و مرتعی استان می‌باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =