درخواست نماینده کرمان از قالیباف برای بررسی ابعاد انفجار تروریستی کرمان

محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان در نامه‌ای به قالیباف رئیس مجلس خواستار تشکیل جلسه‌ای ویژه به‌منظور بررسی ابعاد حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس خواستار تشکیل جلسه‌ای ویژه پیرامون بررسی ابعاد مختلف حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با محوریت افزایش ظرفیت امنیتی و اطلاعاتی در جنوب‌شرق کشور به‌ویژه در استان کرمان شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش آنکارا به انفجار تروریستی کرمان/ تمامی اشکال تروریسم محکوم است

پورابراهیمی در این نامه آورده است:

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند که نسبت به عشق و علاقه‌ای عاطفی مردم درخصوص شهید سلیمانی چقدر نگران هستند. اقدامات اخیر جریان تکفیری داعش نشان از درنده‌خویی و حیوان‌صفتی این جریان تکفیری دارد.

با توجه به حادثه تلخ سالروز شهادت شهید سلیمانی در کرمان که منجر به شهادت جمعی از هم‌استانی‌ها مجروحیت تعدادی گردید لزوم تسریع در تشکیل جلسه برای بررسی ابعاد موضوع این حادثه خونین در کرمان مورد خواست است.

با توجه به لزوم بررسی ابعاد مختلف جریان تکفیری در منطقه که هر از چند گاهی با اعمال وحشیانه و ترورهای کوردلانه امنیت کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهند لازم است که مجلس شورای اسلامی به‌صورت ویژه با محوریت دولت اقداماتی را در ارتباط با افزایش ظرفیت امنیتی و اطلاعاتی در جنوب شرق کشور به‌ویژه در استان کرمان فراهم کند.

امیدوارم با حضور جنابعالی، وزرای اطلاعات و کشور و اعضای محترم کمیسیون امنیت ملی و مجمع نمایندگان استان و مسئولان اجرایی استان کرمان بتوانیم با بررسی ابعاد مختلف ضمن پیگیری مطالبه مردم کرمان در اقدام تلافی‌جویانه یا انتقام سخت از جریان صهیونیستی امریکایی در منطقه اقدامات لازم را جهت ارتقای ظرفیت‌های امنیتی و اطلاعاتی استان با اجرای افزایش و ارتقای رده حفاظتی گلزار شهدای مسجد صاحب الزمان(عج) و مرقد مطهر شهید سلیمانی انجام شود تا شاهد حوادث دلخراشی مانند چهارمین سالگرد شهید سلیمانی در کرمان نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =