شکستی که در طوفان الاقصی بر رژیم صهیونیستی وارد شد هرگز ترمیم نخواهد شد

مشاور عالی فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در بدترین دوران خود به سر می‌برد، گفت: نیروی قدس سپاه در منطقه ضربات مهلکی را بر پیکره دشمنان وارد کرده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار ابراهیم جباری شامگاه شنبه در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نیروی قدس سپاه امروز در منطقه همچون ماه درخشان حلول کرده و ضربات مهلکی را بر پیکره دشمنان وارد کرده است.

بیشتر بخوانید:

رئیسی: ترور شهید العاروری نشانه آشکاری از شکست مفتضحانه صهیونیست‌ها است

وی با تاکید بر اینکه آمریکا دیگر نمی‌تواند در منطقه بماند و باید از منطقه اخراج شود، افزود: امروز اسرائیل در بدترین دوران خود به سر می‌برد، به تعبیر مقام معظم رهبری شکستی که در طوفان الاقصی بر رژیم صهیونیستی وارد شد هرگز ترمیم نخواهد شد.

مشاور عالی فرمانده سپاه، تصریح کرد: این دستاورد به برکت مجاهدت‌های جبهه مقاومت حاصل شده که گوشه‌ای از آن را در غزه مشاهده می‌کنیم.

جباری تصریح کرد: با شهادت سردار سلیمانی مردم ایران با سپاه قدس بیشتر آشنا شدند، نیروی سپاه قدس به بخشی از فرهنگ ایران اسلامی تبدیل شده و مردم سپاه قدس را دوست دارند حتی کسانی که در برخی مسائل با برخی تصمیمات دولتمردان مخالف هستند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک شخصیت جامع داشت، گفت: مقام معظم رهبری در خصوص شهید سلیمانی فرموده‌اند که حاج قاسم یک مکتب است، بنده به یاد ندارم حضرت آقا به اندازه‌ای که حاج قاسم را دوست داشت کسی را دوست داشته باشد، حاج قاسم نیز بلافاصله بعد از بازگشت از ماموریت اولین جایی که حضور پیدا می‌کرد دفتر رهبری بود و با حضرت آقا دیدار می‌کرد.

مشاور عالی فرمانده سپاه با اشاره به جنایت ترویستی گلزار شهدای کرمان، تصریح کرد:از اینکه زنان، مردان و کودکان این سرزمین در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیدند اندوهگین هستیم، از طرفی به حال این شهدا غبطه می‌خوریم، زیرا امروز آنان در عرش الهی هستند.

فرمانده سابق سپاه حفاظت ولی‌امر، گفت: یک دهه پیش بود که آمریکایی‌ها اعلام کردند که خودشان داعش را تشکیل داده تا به اهداف شوم خود در منطقه برسند، رزمندگان ما در سپاه قدس به سوریه و عراق رفتند و با اراده قوی خود توانستند اژدهایی به اسم داعش را از بین ببرند تا مدافع حرم باشند.

وی با اشاره به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان و مردم غزه، اضافه کرد: اگر ما میلیاردها دلار هم خرج می‌کردیم نمی‌توانستیم این گونه آمریکا و فساد و خباثت آن را به دنیا نشان دهیم.

مشاور عالی فرمانده سپاه با بیان اینکه فلسطین تنها یک بخشی از جبهه مقاومت است و عراق و یمن هم قهرمانانه ضربات جبران ناپذیری به این رژیم وارد کرده اند، افزود: وضعیت جبهه مقاومت در بهترین شرایط و اسرائیل در بدترین شرایط ممکن قرار دارد، رزمندگان فلسطین در اوج قدرت و آمادگی هستند و ۹۰ درصد امکانات و تجهیزات خود را حداقل برای سه سال نبرد آماده کرده‌اند و در ادامه درگیری حملات جبران ناپذیری را به رژیم صهیونیستی وارد خواهند کرد.

جباری با تاکید بر اینکه امروز محور مقاومت نگهبان اسلام در جهان است و حاج قاسم این محور را مستقل و قدرتمند بارآورده و تربیت کرده است، خاطرنشان کرد: قدرت معماری حاج قاسم ترکیبی از زمان‌شناسی، آینده‌نگری، هوش سازمانی، فهم انسانی، برخورداری از ذهن نتیجه محور و درک ظرفیت نیروی انسانی است که توانست در حوزه دفاعی، سیاسی و امنیتی بنایی برپا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =