قیمت روز مسکن در محله سعادت‌آباد یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲

قیمت آپارتمان با متراژهای مختلف در محله سعادت آباد تهران تقریبا نیاز به سرمایه بالای ده میلیاردی دارد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محله سعادت‌آباد یکی از پرطرفدارترین محله‌های شمال غربی پایتخت محسوب می‌شود. این محله در ارتفاعات شمال شهر تهران واقع شده است و به همین دلیل آب و هوای سعادت‌آباد خنک و تمیز است. امروزه این محله به دلیل آب و هوای مطبوع و مناسب از اقبال عمومی برخوردار است. به طوری که شاهد گسترش ساخت و ساز آپارتمان‌های بلند و مدرن هستیم.

بیشتر بخوانید:

وام مسکن روستایی از چه زمانی پراخت می‌شود؟

اگر قصد سرمایه‌گذاری در این محله را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی ۱۲ ساله با متراژ ۱۲۸ متر و ۳ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحد آپارتمان دیگری در همین محدوده با متراژ ۱۰۶ متر و ۲ اتاق خواب در حالی که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته است در روزهای گذشته معادل ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر توانایی پرداخت مبلغی معادل ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را دارید می‌توانید آپارتمانی ۱۷ ساله با زیربنای ۱۸۰ متر و ۳ اتاق خواب را جهت سکونت و یا سرمایه‌گذاری خریداری کنید.

همچنین اگر به خانه‌های نوساز جهت سکونت علاقه دارید، می‌توانید واحد آپارتمانی ۱۵۵ متری با ۳ اتاق خواب را با بودجه‌ای بالغ‌بر ۴۸ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در همین منطقه با متراژ ۵۶ متر و ۱ اتاق خواب در حالی که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته است در روزهای گذشته معادل ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمان دیگری با متراژ ۸۷ متر و ۲ اتاق خواب با سنی حدود ۱۶ سال را می‌توانید با بودجه‌ای بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحد آپارتمان ۱۷ ساله دیگری در همین منطقه با متراژ ۱۲۰ متر و ۳ اتاق خواب به سرمایه‌ای معادل ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع آپارتمان در محله سعادت آباد تهران را مشاهده کنید:

آپارتمان‌های سعادت‌آباد

منبع: اقتصاد آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1214543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =