بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در خراسان شمالی با اهدا نشان فاطمه تجلیل شدند

«رویداد بانوان بهشت» و آیین تکریم و نکوداشت از بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در خراسان شمالی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان‌شمالی، رویداد بانوان بهشت و آیین تکریم و نکوداشت از بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی به همت نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی در خراسان شمالی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل و معاونین سازمان تبلیغات اسلامی استان، اعضای شورای هماهنگی هیات و تشکل های دینی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در این رویداد از خانم‌ها برزگر و بیدکی به عنوان دو بانوی پیشکسوت مجالس حسینی با اهدای نشان فاطمه و لوح یادبود حجت الاسلام قمی ریاست سازمان تبلیغات کشور تجلیل شد.

بیدکی از فعالین فرهنگی، مفسرین قرآن و مسولین هیئات مذهبی بانوان هستند که تاکنون چندین اثر در خصوص زندگانی حضرت زهرا(س) و ائمه اطهار (ع)به چاپ رسانده و جلسات هفتگی وی مستمر در حال برگزاری است.

سید حسین مرتضوی نماینده بنیاد دعبل خزاعی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات این بانوان عنوان کرد: با بررسی‌های بعمل آمده در استان خراسان شمالی، ۴ بانوی فاطمی در رویداد بانوان بهشت در این استان مورد تقدیر قرار میگیرند.

بانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در خراسان شمالی با اهدا نشان فاطمه تجلیل شدندبانوان خادم و پیشکسوت مجالس حسینی در خراسان شمالی با اهدا نشان فاطمه تجلیل شدند

خبرنگار: علی کاوه

انتهای پیام/

کد خبر: 1214615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =