جنجال جدید در باشگاه پرسپولیس/ پای همسر برانکو به میان آمد!

شنیده‌ها حاکی از آن است که همسر برانکو ایوانکوویچ مخالف بازگشت این مربی به تیم پرسپولیس است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، با اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل محمدی از این تیم، رزومه ۱۰ مربی برای نشستن روی نیمکت سرخ پوشان درحال بررسی است و قرار است طی چند روز آینده سرمربی جدید پرسپولیس مشخص شود. برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران که در حال حاضر هدایت عمان را برعهده دارد، جدی‌ترین گزینه سرمربیگری پرسپولیس است و اگر دو طرف به توافق برسند، شاهد بازگشت این مربی پرافتخار به پرسپولیس خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

بزرگ‌ترین چالش پرسپولیس برای مذاکره با برانکو

پرسپولیس برای مالیات برانکو هنوز بدهی دارد و در صورتی که مدیران این باشگاه بخواهند برانکو را برگردانند ابتدا باید مالیات او را پرداخت کنند. به غیر از مسئله مالیات، برانکو درگیر جام ملت‌های آسیا است و تا زمانیکه عمان در این رقابت‌ها باقی بماند، نمی‌تواند هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد.

اما مشکل اصلی برانکو برای بازگشت به پرسپولیس چیز دیگری است. شنیده‌های ما حاکی از آن است که همسر برانکو به شدت مخالف بازگشت او به فوتبال ایران است. همسر برانکو معتقد است او در سال‌های اخیر همیشه از خانواده‌اش دور بوده و حالا وقت این است که برانکو در کنار آن‌ها وقت بگذراند. او اصلا دوست ندارد همسرش در ایران و سایر کشورهای آسیایی کار کند و علاقه‌مند است که برانکو یا به کرواسی برگردد و یا اینکه در یکی از کشورهای اروپایی مشغول به کار شود.

حال باید دید که برانکو از پس همسرش برمی‌آید و می‌تواند مانع از پرسپولیسی شدن او شود و یا اینکه شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =