جشنواره فجر ۴۲ / «آغوش باز» روایت ۳ قصه عاشقانه با فضایی متفاوت

«آغوش باز» یکی از فیلم‌های حاضر در جشنواره فیلم فجر است که توسط بهروز شعیبی کارگردانی شده و علی سرتیپی تهیه کننده آن است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، امروز همراه با بازبینی هیات انتخاب مجشنواره فیلم فجر، آثار راه یافته به دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اعلام شدند و اسامی فیلم‌هایی که قرار است در این دوره از جشنواره به نمایش درآیند مشخص شد.

بیشتر بخوانید:

جشنواره فجر ۴۲ / مجنون با نگاهی به زندگی شهید مهدی زین‌الدین

در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، ۱۰۶ فیلم متقاضی حضور در بخش ملی بودند که در یک ماه گذشته توسط هیات انتخاب بازبینی شدند. «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی یکی از فیلم‌های حاضر در جشنواره چهل و دوم است که توسط بهروز شعیبی کارگردانی شده است.

این فیلم، تازه‌ترین ساخته سینمایی بهروز شعیبی است که فضایی متفاوت نسبت به دیگرآثار کارنامه او دارد. «آغوش باز» که اولین همکاری شعیبی و سرتیپی است، پیش از این با نام «هم‌آهنگ» پروانه ساخت گرفته بود که به تازگی به «آغوش باز» تغییر نام داده است.

فیلمنامه «آغوش باز» را مهرداد کوروش‌نیا و محمدسجاد نجفی به طور مشترک نوشته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سه‌ قصه عاشقانه… سه زوج در فراز و نشیب روابط عاطفی، فرصت می‌یابند به تعریف جدیدی از عشق برسند.

حامد کمیلی و محسن کیایی، گلاره عباسی، شبنم گودرزی، جواد خواجوی، وحید نفر، علی عطایی، روژین فاطوری‌فر، ساینا توکلی، میثم نوروزی، سهیل هژبر، مسعود خانی، مهدی هاشمی، احترام برومند و حسن معجونی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

از دیگر عوامل فیلم می توان به هاتف شعیبی و نفس‌ نکی که بازیگران کودک هستند و گروه خیمه شب‌بازی به سرپرستی سیاوش ستاری، طراح حرکات موزون: علی براتی اشاره کرد.

درباره کارگردان

بهروز شعیبی متولد سال ۱۳۵۸ در مشهد است، او در فیلم‌های مختلف، نقش‌های متفاوتی از جمله کارگردان، بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه ریز را تجربه کرده است.

«آغوش باز» ششمین اثر سینمایی بهروز شعیبی است که پیش از این کارهایی چون «بدون قرار قبلی»، «روز بلوا»، «دارکوب»، «سیانور» و «دهلیز» را ساخته است. شعیبی پیش از این در جشنواره جهانی و ملی فجر داوری کرده و با تمام فیلم‌های کارنامه کارگردانی‌اش در جشنواره فیلم فجر حضور داشته است.

او همچنین برای کارگردانی فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو (مسابقه فیلم های اول) شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =