وحیدی: دستگیری عوامل انفجار تروریستی کرمان جریان مستمر است

وزیر کشور احتمال داد که نفر دوم مرتبط با حادثه تروریستی کرمان هم تاجیکستانی باشد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، احمد وحیدی چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره فراد بازداشت شده مرتبط با حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: دستگیری این افراد جریان مستمر است و هرچه پیشتر برویم عوامل مرتبط با این حادثه شناسایی می‌شوند و با آن‌ها برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وحیدی: بهترین پاسخ به جنایت تروریست‌ها حضور پرشور در انتخابات است

وی گفت: اعلام شد که یک مورد انتحاری تاجیکستانی بود و مورد دیگر باید دقیقتر معلوم شود که شهروند کجا بودند. احتمالا نفر دوم هم تاجیکستانی باشد.

وی افزود: تروریست ها از یکی از کشورهای همسایه به صورت غیرقانونی وارد کشور شدند.

وزیر کشور در مورد سامانه پنجره واحد الکترونیکی هم گفت: همه تکالیف مربوط به این وزارتخانه در زمینه پنجره واحد الکترونیکی انجام شده و در تعدادی از شهرداری ها هم این کار صورت گرفته است.

وحیدی به اقدامات وزارت کشور برای برگزاری انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: ستاد انتخابات در وزارت کشور مرتب جلسه دارد و همه دستورات لازم صادر می شود و مشکلی در این خصوص نداریم.

وی در رابطه با اقدامات پیشگیری از سرقت ها هم بیان داشت: سرقت های خُرد در کشور کاهش یافته، اما در این چند روز اخیر شاهد افزایش کیف قاپی در کشور بودیم که فراجا به آن رسیدگی می کند.

وحیدی اضافه کرد: نزدیک ۵۰ تن از مجروحان حادثه کرمان از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد حوادث زائرین اربعین نیز گفت: آماری در خصوص حادثه دیدن زائران اربعین دریافت نکرده ام اما اینکه بیمه زائران اربعین اجباری شود، نیاز به قانون دارد و ممکن است از منظر قانونی محل بحث باشد.

وزیر کشور درباره لایحه ساماندهی اتباع هم گفت: سازوکار فعلی مهاجرت و تشکیل این سازمان هم لایحه اش در مجلس است. 
 

انتهای پیام/

کد خبر: 1215044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =