۲ پشتیبان تروریست‌ها دستگیر شدند

معاون وزیر کشور گفت: ۲عنصر پشتیبان که زمینه حضور افراد تروریست را در چابهار فراهم کرده بودند که اینها نیز غیر ایرانی هستند توسط دستگاههای امنیتی دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید مجید میراحمدی درباره آخرین اقدامات در پی حمله تروریستی شب گذشته به چند مقر نظامی در شهرستان چابهار، گفت: با رشادت و آمادگی حافظان امنیت گروهک تروریستی در شهرستان راسک و چابهار به اهداف شوم خودشان نرسیدند و ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید:

آخرین جزئیات از حمله تروریستی جیش الظلم به مقر سپاه راسک / ۱۱ نفر به شهادت رسیدند

وی ادامه داد: هدفشان این بود که مقر سپاه راسک را به تصرف دربیاورند و در چابهار نیر مقر سپاه، دریابانی و مقر انتظامی را تصرف کنند که با هوشیاری نیروهای امنیتی ما به هدف خودشان نرسیدند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: علت طولانی شدن عملیات در جنوب سیستان و بلوچستان این بود که عناصر تروریستی با گروگان گرفتن مردم بیگناه و سپر انسانی قراردادن آنها مشکلاتی را برای عملیات نیروهای امنیتی ایجاد کردند که فرماندهان سپاه و انتظامی با تدبیر کامل تمام گروگان‌ها با سلامت کامل آزاد کردند.

وی بیان کرد: تمام عوامل گروهک تروریستی با رشادت ها و آمادگی های حافظ امنیت به هلاکت رسیدند.

میراحمدی افزود: بر اساس گزارش‌های اولیه فرماندهان و دستگاه‌های اطلاعاتی ما؛ عناصر تروریستی عناصر تروریستی ایرانی نیستند و هویت اینها در حال بررسی است.

وی ادامه داد: 2 عنصر پشتیبان که زمینه حضور افراد تروریست را را برای عملیات تروریستی در چابهار فراهم کرده بودند که اینها نیز غیر ایرانی هستند توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر شدند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در بین مجروحان یک مادر و 2کودک نیز توسط گروهک تروریستی مورد هدف قرار گرفتند که حال یک کودک خیلی وخیم بود که با تلاش کادر درمان خطر رفع شده است.

وی بیان کرد: به گفته فرماندهان امنیتی ، 18 نفر از تروریست ها به هلاکت رسیدند که احتمال افزایش آنها به 19 نفر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =