۲ راه‌حل پرسپولیس برای برگرداندن برانکو!

به نظر می‌رسد با شرایط ایجاد شده باشگاه پرسپولیس برای باز نگه‌داشتن پنجره مذاکرات با برانکو، ۲ راه حل پیش‌روی خود خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان که گزینه اصلی باشگاه پرسپولیس برای حضور در این تیم بعد از یحیی گل محمدی بود، شب گذشته پاسخ خود را در باره این پیشنهاد ارائه کرد و اعلام داشت که بنا به دلایلی قادر به حضور در پرسپولیس نیست تا این موضوع ناراحتی برخی از هواداران را در پی داشته باشد. آنها امیدوار بودند که برانکو با حضور مجدد در پرسپولیس بتواند این تیم را باز هم به روزهای درخشان خود برگرداند اما سرمربی مدنظر پرسپولیس که از برخی از مسائل ناراحت بود، در اقدامی قابل پیش‌بینی این پیشنهاد را رد کرد.

بیشتر بخوانید:

حرکت غیرمنتظره برانکو در جریان مذاکره با پرسپولیس

برانکو اقدام به مذاکره کرد؛ اما روند مذاکرات به‌گونه‌ای بود که ناراحتی این مربی کروات را در پی داشت و او انتظار شرایط بهتری را در نظر داشت.

مهم‌ترین دلیلی که برانکو به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد، همین روند مذاکراتی بود که به شکلی عجیب انجام شد.

طبق آنچه خبرنگار فارس مطلع شده چند روز پیش در هیات مدیره پرسپولیس مصوب شد که برای حضور برانکو در این تیم، به محض روشن‌شدن وضعیت یحیی گل‌محمدی، مذاکره مستقیم با سرمربی اسبق پرسپولیس انجام شود. در هیات مدیره مصوب شد که ۲ عضو این هیات مدیره (دلبری و پوراحمدی) مأمور انجام این کار شوند اما شنیده می‌شود در اقدامی عجیب و بدون هماهنگی صورت‌گرفته در هیات مدیره، محمد دلبری به تنهایی به دیدار برانکو رفت و با او مذاکره کرد که همین مذاکرات، ناراحتی این مربی را در پی داشت.

گفته می‌شود دلبری بدون معرفی‌نامه‌ از سوی هیات مدیره پرسپولیس به دیدار برانکو رفته و سرمربی تیم ملی عمان بدون شناخت قبلی از این عضو هیات مدیره، با او صحبت کرد. البته برانکو معتقد بود که برای مذاکره رسمی بهتر بود، مدیرعامل باشگاه به دیدارش می‌رفت، نه عضو هیات مدیره‌ای که آن فرد را نمی‌شناسد.

حالا در هیات مدیره پرسپولیس که امروز تشکیل شده، موارد مهمی مطرح شده است. مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا با رفع ناراحتی‌ها و کدورت‌های به وجودآمده در صورت امکان با برانکو پای میز مذاکره بنشینند تا بتوانند نظر مساعد او را جلب کنند که البته سابقه برانکو نشان می‌دهد که خیلی سخت از تصمیمی که می‌گیرد برمی‌گردد اما حالا باید دید این بار مدیران پرسپولیس موفق می‌شوند نظر برانکو را برگردانند یا نه.

شاید اگر با دریافت مفاصا حساب مالیاتی، شخص رضا درویش به دیدار برانکو برود روند مذاکرات مثبت شود اما باید دید این اتفاق رخ خواهد داد.

گفته می شود، درویش قرار است شخصا به مذاکره با برانکو بپردازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =