کشتی آزاد رنکینگ جهانی | رحمان عموزاد راهی مرحله نیمه نهایی شد

مرحله نیمه‌نهایی کشتی آزاد رنکینگ جهانی امروز عصر برگزار شد و عموزاد و ابوذری راهی فینال شدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، روز نخست مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی به میزبانی کرواسی برگزار شد و کشتی‌گیران راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید:

برنامه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور

در این مرحله در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد، عباس ابراهیم زاده و حسین ابوذری راهی نیمه‌نهایی شدند. نتایج این مرحله به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد در دور نخست با نتیجه 12 بر 4 و سه اخطاره عبداله توپراک از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد شائو هوا یوان از چین گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آگوستین دستریباتس از آرژانتین به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

عباس ابراهیم زاده دیگر نماینده کشورمان نیز که در گروه عموزاد حضور دارد،‌ در دور اول با با نتیجه 10 بر صفر گودردزی ژبیاشویلی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر 2 بائو ون وی از چین را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 2 کرزیستوف بینکوفسکی از لهستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رفت. دو نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در این مبارزه تمام ایرانی عموزاد با نتیجه 12 بر 4 ابراهیم زاده را از پیش رو برداشت تا راهی فینال شود.

در وزن 74 کیلوگرم حسین ابوذری در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر توبیاس پورتمانین از سوئیس را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر وادیم کوریلنکو از اوکراین را از پیش رو برداشت. در مرحله یک چهارم نهایی حسین ابوذری با نتیجه 4 - 4 مقابل یونس امامی به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

حسین ابوذری در سرشاخ با گادژیف از آذربایجان 10 بر 3 پیروز شد و به فینال صعود کرد.

مسابقات فینال و رده بندی امشب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =