چه کسانی مخالف بازگشت برانکو به پرسپولیس هستند؟

با رصد اخبار پیرامون باشگاه پرسپولیس به این نتیجه می رسیم که عده ای نمی خواهند برانکو سرمربی پرسپولیس شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شایعه عجیبی در فضای مجازی مطرح شده که برانکو به خاطر یکسری ناامنی‌ها به ایران نمی‌آید. وقتی این مسئله را پیگیری کردیم متوجه شدیم که از بیخ و بن دروغ است، درست مثل همان دروغ ۲ میلیون دلاری و شایعه قرارداد سه ماهه! این قبیل خبرها قبل از هر چیز نشان می‌دهد که یکسری جریانات به هیچ عنوان دوست ندارند برانکو به ایران بیاید و روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. این جریانات می‌تواند مرتبط به چرخه دلالی سایر مربیان خارجی باشد و به هر حال جای بررسی دارد اما در این شرایط باید دید چه چیزی به صلاح پرسپولیس است؟ با توجه به جمیع جهات در این مقطع بهترین گزینه برای پرسپولیس همان برانکو است چون هم بازیکنان و هواداران قبولش دارند و هم فضای پرسپولیس و فوتبال ایران را می‌شناسد و مربی کم‌حاشیه‌ای است.

بیشتر بخوانید:

خبر مهم از پرسپولیس/ اسکوچیچ جایگزین گل‌محمدی می‌شود؟

گزینه‌ای غیر از برانکو نه مقبولیت لازم را بین پرسپولیسی‌ها دارد و نه شناخت کافی روی فوتبال ایران. همان‌طور که در خبرها خواندید برانکو در مذاکرات اولیه حرفی از پول هم نزده که البته اگر زده باشد هم عجیب نیست. مرد کروات فقط حسن نیت و صداقت می‌خواهد. اینکه او می‌گوید مفاصا حساب مالیاتی مرا بگیرید اصلاً خواسته زیادی نیست. حتی اگر پول زیادی هم بخواهد می‌توان مذاکره کرد و به نتیجه رسید. برانکو در یک مقطع به خاطر پرسپولیس ۴۰۰ هزار دلار تخفیف داد، پس باز هم می‌توان با او کنار آمد.

قطع به یقین دلال‌ها این روزها در کمین پرسپولیس هستند و درویش اگر به هر دلیلی نتوانست برانکو را راضی کند باید مراقب باشد که فریب دلال‌های سایر مربیان را نخورد. قبلاً هم نوشتیم که سطح توقعات هواداران پرسپولیس بالاست و حضور یک مربی دیگر به جز برانکو این خطر را دارد که چند بازی نتیجه نگیرد و بلافاصله در ورزشگاه‌ها شعار «حیاکن، رهاکن» بشنود. تازه پرسپولیس از نظر جدولی هم در موقعیتی است که اگر ۲، ۳ بازی نتیجه نگیرد باید قید جام را بزند اما اگر برانکو نتیجه نگیرد حداقل قضیه این است که هواداران پرسپولیس به خاطر او صبر می‌کنند و فرصت می‌دهند. حضور برانکو برای مدیران پرسپولیس چند سود بزرگ دارد و اتفاقاً هیچ ضرری هم ندارد، پس اگر با خواسته‌هایش موافقت شود این پرسپولیس است که سود می‌کند. فراموش نکنیم که خود یحیی هم برانکو را به عنوان گزینه ایده‌آل معرفی کرده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =