خانه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر کجاست؟

تنها ۲۰ روز تا برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر باقی مانده و اصحاب رسانه منتظرند تا بدانند بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور کجا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه، اصحاب رسانه همزمان با چهل‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، در برج میلاد به تماشای فیلم‌های حاضر در مهمترین رویداد سینمایی کشور می‌نشینند تا بار دیگر این برج تبدیل به خانه فجر شود.

علاوه‌ بر اکران فیلم‌های جشنواره برای اصحاب رسانه، سالن‌های جنبی برج میلاد به سنت سال های گذشته به برگزاری نشست‌های رسانه‌ای عوامل آثار اختصاص پیدا خواهد کرد.

با توجه به راه‌یابی بیش از ۳۰ فیلم به بخش‌های اصلی جشنواره چهل‌دوم، پیش‌بینی می‌شود، برج میلاد از یازدهم بهمن ماه و حداقل با سه سانس در هر روز میزبان اکران فیلم‌های جشنواره برای اصحاب رسانه باشد.

با این وجود اما مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر گفت: هنوز مقر اصلی جشنواره فیلم فجر قطعی نشده است.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: امیدواریم در این هفته محل اصلی جشنواره اعلام شود. گزینه‌های مختلف در حال بررسی هستند اما هنوز جمع‌بندی نهایی توسط دبیر جشنواره نشده است.

نجفی افزود: امیدواریم در این هفته، محل اصلی جشنواره اعلام شود.

وی ادامه داد: قطعا به روال قبل اهالی رسانه و منتقدان در یک محل به تماشای آثار جشنواره خواهند نشست.

به گزارش ایسکانیوز، سال گذشته پردیس سینمایی ملت، خانه اصحاب رسانه در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر بود و امسال این سینما میزبان منتقدان است.

چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، به دبیری مجتبی امینی، از ۱۱ تا ۲۲ بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =