بیش از ۵۲ مسجد در شهرستان گرگان جهت برگزاری مراسم اعتکاف اعلام آمادگی کردند

حجت الاسلام محمدزاده: بیش از ۵۲ مسجد در شهرستان گرگان جهت مراسم معنوی اعتکاف اعلام آمادگی کردند که مراسم امسال با شعار «اعتکاف معنویت تمدن‌ساز» در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سیدجواد محمدزاده رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از گرگان‌ گفت: امسال پیش بینی می‌کنیم شاهد حضور بیش از ۵ هزار معتکف در مساجد شهر خود باشیم.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی برای گروه تبلیغی بانوان و آقایان با رویکردهای معنویت تمدن ساز برگزار کرده‌ایم تا بتوانند در بخش‌های مختلف جریان سازی فرهنگی بر اساس منظومه تفکری مقام معظم رهبری را داشته باشند.

محمدزاده تصریح کرد: اعتکاف امسال تلاش بر این است تا نگاه ویژه‌ای به جوانان و دانش آموزان داشته باشیم، امسال بیش از ۱۰ مسجد اعتکاف دانش آموزی برگزار می‌شود.

وی برگزاری اعتکاف مادر- دختری را مورد تحسین قرار داد و گفت: امسال مراسم اعتکاف در برخی از مساجد شهرستان گرگان ویژه دختران برگزار خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان اظهار کرد: اعتکاف در مسجد جامع گرگان با رویکرد جوانان برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با طراحی یک بوم و اعزام مربی در جمع جوانان معتکف رویداد سکوی پرش را اجرایی کنیم که انجام این کار جزو ابتکارات جدید شهرستان گرگان است.

خبرنگار: مهدی حیدری

انتهای پیام/

کد خبر: 1215654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =