سرتیپ حیدری: نیروهای مسلح پاسخ شرارت‌های تروریست‌ها را می‌دهند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: داعش و حامیان آنها با دست توانای خداوند که از آستین رزمندگان اسلام بیرون می‌آمد به سزای اعمال ننگین خود می‌رسند و پاسخ این شرارت‌ها را دریافت خواهند کرد.

، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه مسکونی ۶۰ واحدی کارکنان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق نزاجا در کرمان در جمع خبرنگاران با تسلیت انفجار تروریستی کرمان، اظهار داشت: خداوند از دشمنان اسلام، قرآن و دین خدا انتقام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

سرتیپ حیدری: رونمایی از ۲ موشک در آینده نزدیک / انتقام حادثه تروریستی کرمان دیر یا زود گرفته می‌شود

وی بیان کرد: گروهک تروریستی داعش، حامیان آنها و کسانی که مبادرت به چنین اقدامات جلادانه‌ای می‌کنند که روی سفاکان عالم را سفید کرده‌اند، پاسخ این جنایات خود را خواهند گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه گروهک تروریستی داعش در حقیقت یک گروهک مرتد و بی‌دین هستند چرا که کسانی که دین داشته باشند خون انسانی را به ناحقی نمی‌ریزند، گفت: داعش، حامیان آن و کسانی که داعش سر در آخُر آنها دارد و به این گروهک تروریستی کمک می‌کند و آنها را ارتزاق و تغذیه می‌کند و به آنها کمک اطلاعاتی و عملیاتی می‌کنند دیر یا زود با دست توانای خداوند که از آستین رزمندگان اسلام بیرون خواهد آمد به سزای اعمال ننگین خود می‌رسند و پاسخ این شرارت‌ها را دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه مسکونی ۶۰ واحدی کارکنان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق نزاجا در کرمان، بیان کرد: این اقدام به بنا به اوامر فرمانده معظم کل قوا در راستای ایجاد مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح انجام شده است.

امیر حیدری با بیان اینکه ساخت مسکن برای کارکنان شریف نیروی زمینی ارتش در اقصی نقاط کشور آغاز شده است، افزود: تلاش ما بر این است که هیچ کدام از کارکنان ارتش از پایان ۱۴۰۳ بازنشست نخواهند شد مگر اینکه وضعیت مسکن شخصی آنها واضح و روشن شده باشد.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات در تمام مناطق آغاز شده است و در منطقه جنوب شرق کشور و کرمان با همت امیر غلامعلیان در این حوزه پیشگام هستند، گفت: امروز این واحدها با بهترین کیفیت ساخته و تقدیم همرزمان ما شدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ساخت ۵۵ هزار واحد منزل شخصی کارکنان ارتش در تمام استان‌های کشور برنامه ریزی شده که در حال احداث است، افزود: احداث ۲۳ هزار واحد سازمانی ارتش هم برنامه ریزی شده که تا کنون ۱۱ هزار واحد آن تحویل کارکنان داده شده و بقیه هم در حال ساخت است؛ امیدواریم بتوانیم تا پایان سال آینده به تعهدات خود در این حوزه عمل کنیم.

انتهای پیام/۵۱۱/

کد خبر: 1215957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =