پیشنهاد نجومی پاریس به امباپه برای ممانعت از انتقال به رئال مادرید

نشریه فرانسوی از پیشنهاد نجومی پاریس به امباپه برای ممانعت از انتقال به رئال خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «400 میلیون یورو برای ماندن امباپه در پاریس!» این گزارش امروز (جمعه) نشریه لو پاریزین از پیشنهاد باورنکردنی باشگاه فرانسوی برای ممانعت از انتقال این ستاره به رئال است.

بیشتر بخوانید:

توافق رئال مادرید با امباپه

امباپه با ارزش 180 میلیون یورو گران ترین فوتبالیست دنیاست که در تابستان پیش رو قراردادش به پایان می رسد و به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی می تواند برود.

بر اساس اعلام نشریه فرانسوی، باشگاه پاری سن ژرمن دستمزد سالیانه 100 میلیون یورو به امباپه پیشنهاد داده تا قراردادش را برای 4 سال تمدید کند.

رئال مادرید در 8 سال گذشته دوبار به صورت جدی برای جذب امباپه اقدام کرد. بار اول پاریس وارد عمل شد و با پیشنهاد خوب این بازیکن را از رفتن به رئال منصرف کرد . دومین بار هم در سال 2021 این بازیکن در یک قدمی انتقال به برنابئو قرار داشت ولی با ورود مکرون، رئیس جمهور فرانسه به این پرونده ستاره فرانسوی به حرف رئیس جمهور کشورش گوش داد و قراردادش را با پاریس تمدید کرد.

نشریه فرانسوی می نویسد که این بزرگترین گام پاریس برای کسب رضایت امباپه است تا با ارائه «دستمزد 2 برابری نسبت به رئال» برای همیشه پرونده انتقال این بازیکن به رئال را با امضای قرارداد بلندمدت بنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1216306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =