دوره جامع آموزش تسهیل‌گران توسعه روستایی برگزار می‌شود

دوره جامع آموزش تسهیل‌گران توسعه روستایی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، قرارگاه جهادی وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با هدف شناسایی، جذب و آموزش تسهیل‌گران روستایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، دوره جامع آموزش تسهیل‌گران توسعه روستایی با اهدافی همچون شناسایی، جذب و آموزش تسهیل‌گران روستایی به عنوان پیش‌رو و تسهیل‌گر در زمینه برنامه‌ریزی محلی، بهبود خدمات‌رسانی، جلب مشارکت‌های مردمی و نظارت بر اثربخشی طرح‌های دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

مخاطبین این دوره، اعم از ساکنین فعلی و سابق روستا، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا، فعالان تسهیل‌گری، روحانیون مستقر در روستا، ایلات و عشایر، علاقه‌مندان و فعالان حوزه روستا می‌باشند که می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

شرکت در این دوره رایگان می‌باشد که شهریه آن، توسط وزارت کشور پرداخت می‌شود.

مهلت ثبت‌نام تا ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ می‌باشد.

مدت زمان این دوره ۱۲۰ ساعت است که ۴۰ ساعت آموزش آنلاین، ۴۰ ساعت آموزش آفلاین و ۴۰ ساعت آموزش حضوری می‌باشد و پس از پایان دوره، مدرک معتبر از سوی وزارت کشور و دانشگاه آزاد اسلامی به شرکت‌کنندگان در این دوره ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام رایگان به لینک زیر مراجعه کنند:

http://mashhad.iau.ir/trs/fa/form/multi-step/33/trsform

این فراخوان بر اساس تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اقتصادی منعقد شده فی‌مابین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، قرارگاه جهادی وزارت کشور و دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است.

تفاهم‌نامه یادشده دارای ۹ ماده است و تا دو سال از تاریخ مذکور اعتبار دارد که در صورت موافقت طرفین به مدت دو سال دیگر تمدید خواهد شد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1217395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =