توقیف ۵ خودرو حامل سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: چهار هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف و پنج دستگاه خودرو شوتی توقیف شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین عرب روز شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری طی ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌ها به چهار دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید:

سرکرده باند حرفه‌ای قاچاقچیان چوب دستگیر شد

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار چهار هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران در این رابطه پنج خودرو توقیف و پنج متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قاینات

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌ها به ۲ سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ محمود زال بیکی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی اظهار داشت: ماموران در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذیصلاح قضایی معرفی شدند.

فرآورده‌های نفتی بیشترین فراوانی کالای قاچاق را در خراسان جنوبی دارد و بیشترین سوخت قاچاق در محورهای شرق استان منتهی به مرز شرقی جابه‌جا می‌شود.


کد خبر: 1217513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =