حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی اسرائیل

حزب‌الله لبنان از چند حمله موشکی به مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه «الناقوره» را با سلاح مناسب هدف قرار دادیم و به این پایگاه خسارت وارد کردیم.

بیشتر بخوانید:

وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی: ایران به هدفی مشروع برای حملات موشکی تل‌آویو تبدیل شده است


حزب الله همچنین اعلام کرد که مقر فرماندهی سری رژیم صهیونیستی در پادگان «زبدین» واقع در مزارع اشغالی شبعا را با موشک «فلق ۱» هدف قرار داده است.

به گزارش المیادین، در بیانیه حزب‌الله آمده است که چند نیروهای صهیونیستی در این حمله موشکی زخمی شدند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در پادگان «شومیرا» را هدف حمله موشکی قرار داده است.

حزب‌الله لبنان بعد از ظهر جمعه نیز با چند موشک «کاتیوشا» پایگاه مهم «معالیه گولان» را هدف قرار داد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

«سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز در سخنرانی اخیر خود گفت: «ما را با تیپ‌های خسته، شکست‌خورده و هراسان در شمال غزه تهدید می‌کنند؛ به شما می‌گوییم که خیلی خوش آمدید. کسی که باید از جنگ بترسد، اسرائیل و کابینه و شهرک‌نشینان آن هستند. ۹۹ روز است که ما آماده جنگ هستیم و از آن نمی‌ترسیم و بدون سقف و محدودیت و قید و شرط مبارزه می‌کنیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1217569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =