اطلاع رسانی جهاد تبیین بر عهده روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اطلاع رسانی جهاد تبیین بر عهده روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دوازدهمین گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار و با محوریت فرارسیدن دهه فجر، گرامیداشت روز چهارمحال و بختیاری و انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری در سالن اجتماعات ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای در کشور به ثبت رسیده است؛ بنابراین اطلاع رسانی این دستاوردهای عظیم و جهاد تبیین بر عهده روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است.

حیدری افزود: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید برای حضور پرشور و حماسی مردم پای صندوق ای رأی امید آفرینی کنند و نقشه شوم دشمنان انقلاب را خنثی کنند.

وی اظهار کرد: راهبرد رهبر معظم انقلاب، رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری در انتخابات است و دشمنان در صدد هستند با ترویج ناامیدی در کشور و بزرگنمایی نقاط ضعف، افکار عمومی را نسبت به نظام و انقلاب عصبانی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: استقبال بی سابقه و پرشور مردم استان چهارمحال و بختیاری از رئیس جمهور در دور دوم سفر استانی، امید آفرینی برای مردم به دنبال داشت.

حیدری با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری نسبت به سنوات گذشته صعود قابل ملاحظه ای داشته است، عنوان کرد: هر فعالتی که مردمی شد سرعت عمل در آن بالا می رود و دولت توانست این تغییر رویکرد را داشته باشد.

این مقام مسئول گفت: ان شاء الله شاهد کار متفاوتی از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان در دهه مبارک فجر و خروجی آن در انتخابات باشیم.

غلامعلی حیدری با اشاره به برگزاری انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور، اظهار کرد: مردم ما امام حسینی هستند و علی رغم توطئه های شوم دشمنان یازدهم اسفندماه پای صندوق های رأی می آیند و یکبار دیگر با آرمان های امام، رهبر و شهدا تجدید میثاق می کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری ۲۰ بهمن‌ماه به عنوان " روز چهارمحال و بختیاری" تاکید کرد: برنامه‌های این روز با شکوه برگزار شود و برای آن برنامه‌ریزی صورت گیرد.

غلامعلی حیدری افزود: همزمانی روز چهارمحال و بختیاری با ایام الله دهه مبارک فجر، فرصت بسیار خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای مردم به ویژه نسل جوان است.

در روز ۱۹ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ تعدادی از بختیاری‌های چهارمحال و بختیاری در حمایت از امام خمینی(ره) و در واکنش به سخنرانی شاپور بختیار راهی تهران شدند و ۲۰ بهمن ماه با امام راحل دیدار و با ایشان بیعت کردند.

شاپور بختیار که در ۱۵ دی‌ماه ۱۳۵۷ به عنوان نخست وزیر رژیم پهلوی انتخاب شد، تصور می‌کرد مردم بختیاری‌ از او حمایت خواهند کرد، اما تعدادی از مردم چهارمحال و بختیاری که متوجه جوسازی و نقشه بختیار شده بودند، تصمیم گرفتند برای اعلام انزجار خود از بختیار و حمایت از امام خمینی(ره) عازم تهران شوند و ۱۹ بهمن‌ماه بیش از ۳۰۰ نفر با ۱۱ دستگاه اتوبوس عازم پایتخت شدند و انزجار خود را از دولت بختیار اعلام کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1217615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =