راه اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد

۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از راه‌اندازی ۳دانشکده موضوعی جدید جامعه و حکمرانی، هنر و رسانه و فرهنگ، تاریخ و تمدن در این واحد دانشگاهی خبر داد.

رحیمی گفت: با راه اندازی این سه دانشکده موضوعی به دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، تصویب رشته‌های جدید در مقاطع مختلف تحصیلی به‌صورت بین‌رشته‌ای و مهارت محور را در دستور کار داریم؛ که با توجه به تأمین زیرساخت، به‌زودی به رشته محل‌های واحد شهرکرد اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به اخذ مجوز راه‌اندازی دانشکده‌های موضوعی در راستای سند تحول و تعالی دانشگاه و گسترش و آمایش سرزمین، بیان کرد: دانشکده‌های موضوعی جدید در قالب دانشکدگان بوده و با تثبیت نهایی آنها در شورای گسترش، مهرماه سال آینده امیدواریم شاهد جذب حداکثری دانشجو در این سه دانشکده باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با تأسیس دانشکده‌های موضوع محور با فناوری‌های نوین حرکت‌های خیلی خوبی را آغاز کرده است، اظهارکرد: دانشکده هوش مصنوعی این واحد دانشگاهی در چندین رشته درسی با هماهنگی سازمان مرکزی راه‌اندازی شده که با توجه به ظرفیت‌سنجی این دانشکده، استقبال بسیار خوبی به همراه داشته و پیش‌بینی می‌کنیم که زیرمجموعه این دانشکده، رشته‌های مسئله محور و مهارت محور به کد رشته های دانشگاه افزوده شود.

رحیمی در پایان یادآور شد: راه‌اندازی این دانشکده‌ها با اعضای هیئت علمی فعال و با تجربه‌ در زمینه مهارت‌محور و دانش‌بنیان، جذب دانشجویان مسئله محور برای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری را به دنبال دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1217815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =