۲۰۰ هزار کپسول آنتی بیوتیک قاچاق کشف شد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۲۰۰ هزار کپسول آنتی بیوتیک قاچاق خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، امروز سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ رئیس پلیس پیشگیری پایتخت سرهنگ علی قاسم پور از کشف ۲۰۰ هزار کپسول آنتی بیوتیک قاچاق در محله خاوران خبر داد.

بیشتر بخوانید:

شناور خارجی با ۲ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق توقیف شد / دستگیری ۱۴ خدمه شناور

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر گفت : ۳۰ دی ماه تیم عملیات کلانتری ۱۱۴ غیاثی در حال گشت زنی به یک دستگاه پراید وانت با ۲سرنشین که در حال تردد در خیابان خاوران بود و در قسمت باری خودرو تعدادی کارتن با بسته بندی نامتعارف داشت مشکوک شده و برای بررسی بیشتر به خودرو مراجعه می‌کنند.

وی افزود: سرنشینان به محض رؤیت ماموران قصد خروج و ترک محل را داشتند که با هوشیاری ماموران و بستن مسیر خودرو متوقف شده و هر دو نفر دستگیر شدند که در بررسی اولیه از کارتن‌ها تعداد ۲۰۰ هزار کپسول آنتی بیوتیک به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه داروهای کشف شده از چرخه دارویی خارج شده اند بیان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر قاچاق داروهای کمیاب پزشکی اعتراف کردند که قصد انتقال دارو از تهران به شهرهای مرزی را داشته اند.

سرهنگ قاسم پور در پایان با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی پلیس برخورد با قاچاق کالاست خاطرنشان کرد: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی با دستور قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =