۱۰ هزار زوج دانشجو در طرح همسفر تا بهشت شرکت کردند

معاون اجرایی طرح ملی همسفر تا بهشت گفت: ۱۸ کاروان شامل ۴ هزار زوج دانشجو در بیست و ششمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت شرکت کرده‌اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مردپور معاون اجرایی طرح ملی همسفر تا بهشت گفت: بیست و ششمین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت، از آبان ماه تاکنون میزبان ۱۸ کاروان شامل چهار هزار زوج دانشجو بوده است؛ این طرح تا پایان سال، حدود ده هزار زوج را در مشهدالرضا (ع) میزبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مسئولین دانشگاه‌ها در ازدواج دانشجویی کم‌کاری دارند/ ساخت خوابگاه‌های متاهلی در مرحله اجرا

وی با اشاره به ثبت‌نام ۱۰ هزار و دویست زوج در سامانه ازدواج دانشجویی افزود: در این دوره، همه زوج‌های دانشجویی که موفق به ثبت‌نام شده اند، به مشهد اعزام می‌شوند.

مردپور ادامه داد: در این سفر چهار روزه، برنامه‌های معنوی، آموزشی و تفریحی برای زوج‌ها تدارک دیده ایم و تلاش می‌کنیم تا زوج‌ها در کنار بارگاه منور علی بن موسی الرضا (ع)، با توشه‌ای معنوی راهی زندگی خود شوند.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام این دوره به پایان رسیده، ادامه داد: امسال دانشجویانی که تاریخ عقدشان از ۱ /۱ /۱۴۰۱ تا پایان سی‌ام مهرماه ۱۴۰۲ بوده، به این سفر مشرف می‌شوند.

معاون اجرایی طرح ملی همسفر تا بهشت بیان کرد: طرح ملی همسفر تا بهشت به فرمان مقام معظم رهبری در راستای تحکیم و ترویج سنت حسنه ازدواج شکل گرفته است و دانشجویانی که در طول دوره دانشجویی ازدواج کرده اند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =