قالیباف: بزرگ‌ترین کار برای شورای شهر خدمت خوب به مردم است

رئیس مجلس شورای اسلامی در بیست و پنجمین اجلاس شورای عالی استان‌ها تأکید کرد: بزرگ‌ترین کار سیاسی برای شورای شهر و شهرداری‌ها خدمت خوب به مردم است که هم  اجر دنیوی دارد، هم اجر اخروی.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از دقایقی قبل در بیست‌وپنجمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که در محل ساختمان مجلس قدیم در حال برگزاری است، آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

قالیباف قانون اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای را به دولت ارسال کرد

قالیباف در ابتدای این برنامه گفت: رابطه بین شوراهای شهر و روستا با نمایندگان مجلس باید خیلی نزدیک باشد و با یکدیگر کار کنند.

وی افزود: متأسفانه به‌خاطر موضوعات محلی و سیاسی قبل از اینکه خودمان را همکار هم بدانیم، خود را رقیب یکدیگر می‌بینیم و این اشکال بزرگی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر رقابتی هم هست، باید در عرصه‌ای باشد که منفعت آن را مردم ببینند، نه آنکه آتشی به پا کنیم و دودش به چشم مردم برود. در شوراها و شهرداری نباید مسائل سیاسی را بال و پر داد. شوراها یک نهاد اجتماعی خدماتی هستند تا یک نهاد سیاسی؛ پس از کار سیاسی در شوراها پرهیز شود.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین کار سیاسی برای شورای شهر و شهرداری‌ها خدمت خوب به مردم است که هم اجر دنیوی دارد، هم اجر اخروی.

قالیباف تصریح کرد: اگر موفقیت می‌خواهیم، باید به مردم تکیه کنیم چراکه مردم ما عاقل و اهل تحلیل‌اند. اگر بخواهیم با سیاست‌بازی کارها را پیش ببریم، هم خودمان زمین‌گیر می‌شویم و هم مردم را به زحمت می‌اندازیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =