علی صداقت: دهه فجر، یادآور رشادت‌ها و خون‌های مطهری است که بر سنگفرش‌های ایران ریخته شد

استاد دانشگاه معتقد است دهه فجر، یادآور رشادت‌ها و خون‌های مطهری است که بر سنگفرش‌های ایران ریخته شد راهی جز استقامت و مقاومت برای رسیدن به روشنی و اهداف انقلاب اسلامی نداریم و این تنها مسیری است که پیش روی مومنین قرار دارد.

علی صداقت فعال سیاسی و استاد دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمددرخصوص دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر نخستین چیزی که دهه فجر به ذهن متبادر می‌کند، مقاومت، ایستادگی، پایمردی رشادت و ایثار است

صداقت افزود: دهه فجر، یادآور رشادت‌ها و خون‌های مطهری است که بر سنگفرش‌های ایران ریخته شد و ما امروز شاهد عطر و بوی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در این کشور و آب و خاک هستیم و راهی جز استقامت و مقاومت برای رسیدن به روشنی و اهداف انقلاب اسلامی نداریم و این تنها مسیری که است پیش روی مومنین قرار دارد.

وی افزود: حراست از دستاوردهای ارزشمند انقلاب مردمی ایران که بر پایه خون شهدا و مجاهدت مردم شکل گرفت از رسالات امروز تمامی ملت و مسوولان است که باید تلاش کنیم این روزها را برای نسل جوان پس از انقلاب که در جریان وقایع آن روزها نبودند توصیف کنیم تا همیشه در ذهن ها باقی بماند.

استاد دانشگاه دهه فجر را زمان ثمر دهی درخت تنومند انقلاب و دستاوردهای نظام در زمینه های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: احیای ارزش های اسلامی در ایران و انتشار این ارزشها و آرمان ها به سراسر دنیا از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

ایشان از دیگر دستاوردهای انقلاب را اثبات توانایی های جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل برشمرد و حاطرنشان کرد: در حال حاضر ایران اسلامی جزو 10 کشور قدرتمند در زمینه های مختلف به خصوص دستیابی به انرژی هسته ای است.

وی در پایان: ایام الله دهه مبارک فجررا یادآور خاطراتی است که در آن ایثار، از خودگذشتگی و تلاش برای رهایی ملت ایران از ظلم و استکبار موج می زند و ورود حضرت امام به ایران به تحرکات انقلابی مردم جهت و قوام بیشتری بخشیدکه پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران را اراده خداوند و بزرگترین لطف الهی برشمرد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای پیام/

کد خبر: 1218408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =