انتقاد شدید ژاوی از رئال مادرید!

سرمربی آبی‌-اناری‌ها بار دیگر به انتقاد از رئال مادرید پرداخت. او گفت رئالی‌ها روی داوری‌ها در لیگ تاثیرگذارند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ژاوی هرناندس بر این باور است که باشگاه رئال مادرید در داوری‌ها نقش دارد. او چنین رفتاری را شرم‌آور و زشت دانست.

بیشتر بخوانید:

رعایت جایگاه ژاوی/ رافا مارکس هم می‌تواند جزو گزینه‌ها باشد

به نوشته روزنامه اسپورت سرمربی آبی‌-اناری‌ها گفت: به نظرم چنین رفتارهایی روی وجهه لالیگا تاثیر دارد. پیش از این هم بارها گفته‌ام دوست ندارم روی داوران تاثیر بگذارم اما آنها هر هفته چنین کاری را انجام می‌دهند. به نظرم چیزی که باعث می‌شود چهره لالیگا لکه‌دار شود تاثیرگذاشتن روی داوران است و این چیزی است که به‌وضوح آن را می‌بینیم.

او ادامه داد: من هم با آقای لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، اتفاق نظر دارم و چنین رفتارهایی از باشگاه رئال را زشت و شرم‌آور می‌دانم. چنین رفتارهایی را حتی یک نابینا هم می‌تواند ببیند!

ژاوی درباره شانس آبی-اناری‌ها برای کسب جام در فصل جاری گفت: درست است که از جام حذفی کنار رفته‌ایم اما هنوز در دو جام برای قهرمانی شانس داریم. قهرمان‌شدن در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است ولی ما دست از تلاش برنمی‌داریم. البته باید اعتراف کرد که در لالیگا شانس رئال مادرید و ژیرونا بیشتر است.

او درباره این سوال که آیا فشار رسانه‌ها باعث شد تا او تصمیمش برای جدایی در پایان فصل را اعلام کند، گفـت: نه. تصمیم من ربطی به رسانه‌ها ندارد. بارسلونا نیاز به تغییرات اساسی دارد و این دلیل جدایی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =