نتایج ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه‌ها اعلام شد

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ضمن اعلام نتایج ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه‌ها، مراکز برتر در حوزه خدمات دانشجویی را معرفی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مجتبی شرانجانی مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان در سومین روز از نشست معاونین دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور درباره ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه‌های کشور ضمن تشریح فرایند و نتایج ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از سوی این دفتر اظهار کرد: کارنامه عملکرد دانشگاه ها به خودشان منعکس شده و دانشگاه ها می توانند با استفاده از آن، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و برای ارتقای کیفیت خدمات خود برنامه ریزی کنند.

بیشتر بخوانید:

آیین نامه شورای موارد خاص دانشجویان بازنگری شد

وی اعلام کرد: در این ارزیابی دانشگاه های صنعتی اصفهان، الزهرا(س) و خوارزمی به عنوان دانشگاه‌های برتر و دانشگاه های بیرجند، ارومیه، تهران، اصفهان، علامه طباطبایی، رازی کرمانشاه و فردوسی مشهد نیز به عنوان دانشگاه‌های شایسته تقدیر انتخاب شدند.

مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان افزود: این ارزیابی برای سال‌ تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نیز از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تلاش می شود از نتایج آن برای سطح‌بندی دانشگاه‌ها در زمینه ارائه خدمات دانشجویی استفاده شود.

شرانجانی گفت: بسترسازی جهت سیاست گذاری و برنامه‌ریزی، ایجاد زمینه افزایش بهره‌وری و تقویت زمینه‌های پاسخگویی دانشگاه ها به ذینفعان خود، از اهداف این ارزیابی می‌باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، در سومین روز از هفتادوسومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و همزمان با ایام الله دهه فجر، از دانشگاه‌های برتر که در فرایند ارزیابی خدمات دانشجویی از سوی دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان، منتخب شده بودند، تقدیر به عمل آمد.

در این فرایند سه دانشگاه صنعتی اصفهان، الزهرا(س) تهران و خوارزمی به عنوان دانشگاه برتر و شش دانشگاه ارومیه، تهران، اصفهان، علامه طباطبائی، رازی کرمانشاه و فردوسی مشهد، بیرجند شاسته تقدیر شدند.

معیارها و شاخص‌های ارزیابی در ۳ مولفه درون داد، برون داد و پیامد تنظیم شده است و بسترسازی جهت سیاست گذاری و برنامه‌ریزی، ایجاد زمینه افزایش بهره‌وری، سطح‌بندی دانشگاه‌هااز نظر خدمات، تقویت زمینه‌های پاسخگویی به ذینفعان از اهداف این ارزیابی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =